Hejsan! Idag e de ju otroligt vackert vääder ute solen skiner och man känner verkligen att våren snart är här! :) 15 april är de vårmarknad då ska man ju diit och se vad som händer! :) Hoppas de e lika vackert väder då som de är idag,, Idag har de varit en hel toppen skoldag gillar alltid tisdagar för då går vi 9-1 och vi har inga specielle plugg timmar heller så de e också ett plus och ennu till sista timmen så har vi BK ^^ vi hade också gymppa idag vi spelade volleyboll och de va helt okej vann alla matcher ^^ ska typ börja lägga dagens outfit nu också de kan komma när som hellst har ingen speciell dag när de ska komma så ni kan ju hålla ögonen öppna hihi ^^ men nu vet jag inget mer att skriva
pus&kram :)
5 apr. 2011
4 apr. 2011
Måndag..
Hejsan ! har varit en otroligt tråkig daag idag :/ i skolan pluggade vi bara och på bildkonst gjorde vi klähängare och man måste ha tålamod och de e just det som jag behöver så de va otroligt tråkigt jag vet inte vad jag ska säga har bara suttit framför datorn och tv idag de e ett otroligt tråkig och regnig väder idag de finns inte så possitivt idag men jag hoppas att morgon dagen blir 100% bättre för jag ska nämligen och dansa :D håller på att se på " mamma byter bo " vet nu inte om de e så bra men idag har jag också sett på 21 den va rätt så bra faktist ^^ Men nu vet jag inget mer att skriva så,,
Ha de bra ! <3
Trailern av 21 ^^
Ha de bra ! <3
Trailern av 21 ^^
3 apr. 2011
söndag..
Hejsan! Idag e de ju söndag och det betyder att de e skola imorgon :/ men de e ju i alla fall snart helg igen! :D Men idag har jag varit i söndagsskola -.- och sen åkte jag och städa med syrran och pappa så nu kommer jag att få moneymoney ;) och de e ju alltid bra att ha pengar e inte så bra på att spara pengar x)
Men igår kväll va de helt okej flickorna kom ju klockan 6 och de blev så att pojken kom klockan 7 hihi ^^ först satt vi bara i mitt rum och pratade lite och sen åkte mamma pappa och syrran till kokkola och äta så då blev de ju FF så då åkte vi till tv rummet och satt där och pratade och sen såg vi på " Allt en tjej vill ha " har sett den några gånger men jag tycker ennu att de e otroligt bra! :) sen satt vi bara oh pratade, sen säger jag inget mera ;) Men Iselinn sov hos mig och de va helt okej åkte upp mitt i natten och tog en apelsin och hon tog ett äppel så satt vi där och åt och drack coca coola ;D men ska fortsätta med det jag håller på med nu alltså lyssna på musik och se vad som händer på facebook ^^
lyssnar på denna låten just nu ^^
Men igår kväll va de helt okej flickorna kom ju klockan 6 och de blev så att pojken kom klockan 7 hihi ^^ först satt vi bara i mitt rum och pratade lite och sen åkte mamma pappa och syrran till kokkola och äta så då blev de ju FF så då åkte vi till tv rummet och satt där och pratade och sen såg vi på " Allt en tjej vill ha " har sett den några gånger men jag tycker ennu att de e otroligt bra! :) sen satt vi bara oh pratade, sen säger jag inget mera ;) Men Iselinn sov hos mig och de va helt okej åkte upp mitt i natten och tog en apelsin och hon tog ett äppel så satt vi där och åt och drack coca coola ;D men ska fortsätta med det jag håller på med nu alltså lyssna på musik och se vad som händer på facebook ^^
lyssnar på denna låten just nu ^^
2 apr. 2011
Finsk dator (N) ):
Hejsan! Har städat mitt rum idag vet inte om jag orkar städa så mycket mera ^^ men klockan e snart 5 så då e de bara 1 timma fön tjejerna kommer å sen en 7 tiden kommer pojkarna/pojken ^^ aah pappa har gjort nått med datorn så den e som en ny dator nu så inga bilder finns eller msn och ennu till e den på finska så det e verkligen en tumme ner (N) :( men jaa han ska väl fixa så den blir på svenska och så att msn börjar funka hoppas verkligen de! Men imorgon ska jag och städa med min syrra sådå delar vi på lönen sen ^^ håller på att se på " så ska de låta " hihi intressant? Jo ikväll ska Iselinn sova här ^^ lite crap då bara en fick sova över men det e för att jag ska till söndagsskolan :/ men som tur har jag bara 3 eller 2 gånger kvar! :'D Men de kanske kommer ett till inlägg sen ikväll/natt då kan jag berätta hur "festen" var ^^
Ha en trevlig lördag! :)
Ha en trevlig lördag! :)
1 apr. 2011
Dagens sötis!
aw vilken söt liten panda unge (':
hihi klappklapp ^^ kaniinen e ju jätte sööt med sina små små tassar hihih (': <3
vetintevadjagskaskrivahär
Hallojsaan ^^ håller på att se på äntligen fredag nu med mamma och pappa ^^ och så chattar jag med en liten knaasboll ( Angelina ) ^^ som faktist också har gjort en blogg ;o men hon har lite probleem med den troor jag :D ehehe men idag på träningarna va de no helt okej roligt som alltid hhiih ^^ har inte orkat städa nå ennu men imorgon måste jag städa ;o ikväll kommer ju talang 2011 blir de ju ska se om man hittar nått intressant däär då ^^ men nu ska jag fortsätta med de som jag håller på med ^^
see ya! <3
see ya! <3
§FREDAG§
Heejsan! Nu e de äntligen fredag! <3 I skolan så första timmen hade vi modde å sen hade vi nån polis som kom och talade om nätmobbning och sånt det tog hela timmen så vi hann inte med nån engelska sen hade vi matte prov :s de gick faktist rätt så bra :D å sen hade vi religion vi skulle söka nått om frälsningsarmén, vi var i grupper om man ville så jag va med Iselinn och vi skulle då söka om frälsningsarmén i finland de gick inte så bra sen hade vi gymppa vi hadee volleyboll ^^ vi vann första matchen men sen blev de bara sämre och sämre.. men alla var jätte bra på att spela och de var roligt ^^ vi hade A mot B och som vanligt brukar de bli mycket skrik och rop när vi har volley eller nått annat roligt ^^ Men idag e de ju 1:a april har bara blivit lurad 3 gånger ^^ på morgonen sa mamma och pappa att klockan va halv 8 ( vi började 8 ) och sen i skolan lurade vår religion lärare att vi skulle ha ett litet förhör och sen "luurade" Iselinn mig med att .. jag minns faktist inte vad de va men jag ville va lite snäll så jag trodde på de hihi ;) Snart ska jag åka på fotbolss träningarna :'D och sen ska jag vä lstäda tills imorgon ^^ Men nu sitter jag och lyssnar på musik och e på facebook ska kanske ta en titt på kamrat och bdb också ^^ Ska kanske ändra designe också de e inget fel på den jag har nu men jag kommer att ändra rätt så ofta för jag gillar att ändra saker och ting ^^ Men de kommer säkert några inlägg till också så ni ska hålla ögonen öppna ;)
Men ha en bra fortsättning! <3
Låten jag lyssnar på just nu e faktist min favorit ^^
Men ha en bra fortsättning! <3
Låten jag lyssnar på just nu e faktist min favorit ^^
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

