Hallu! :)
Idag har jag haft fullt upp vaknade en halv 12 tiden o: borde börja skärpa min nu och stiga upp tidigare då skolan snart börjar omg den börjar på tisdag o: jaja men så åkte jag på datorn och slängde på tv och såklart la jag på mitt favvo program Disney Channel ;) haha sen så kom mamma och pappa hem dom hade varit till staden så tvingade mamma mig att plicka bär i några timmar måste blocka så att busken blev tom -.-" otroligt tråkit var de! sen så skickade Isy om hon kunde komma hit och Hanna så åkte jag och duscha och så kom Isy då :) sen Hanna ;) och sen Johanna ^^ haha så vi satt i mitt rum en stund sen så åkte vi till skolan gjorde inte så mycket åt bär som vanligt ;) och äppel som vi hade tagit från vårt ^^ sen så tänkte vi på alla kompisarna i kållby som vi inte hade varit med på några år månader? så vi tänkte skicka/ringa till dem och fråga om dom kom ut men vi gjorde inte det utom vi åkte bara till kållby i parken och satt där och fotade och sånt :) sen så åkte vi hem eller till mitt men Isy åkte hem ): men Johanna och Hanna kom till mitt så vi var inne och värmde oss sen så åkte vi ut och äta äpplen igen och sen så spelade vi lite fotboll och sen så åkte dom hem en 11 tiden :) jaop de va min dag de intressant att läsa vet jag :) men imorgon händer väl samma plockar bär och är med kompisarna (: och på lördag har vi kalas för madden och pappa! :DD men nu orkar jag inte skriva mera ska lägga in bilder till datan så ni kanske får sen bilderna ikväll/natt :)
Ha de bra!
11 aug. 2011
Hemma från Stockholm!
Halluu!
E hemma från Stockholm nudå (: kom hem igår en 1 tiden på dagen :_ åkte sen till Angelinas med Johanna tittade på film & va på dator, skrattade & allt sånt :') jätte kul va de :') men iallafall så köpte mkt kläder ^^ och jag tog många bilder med ;) orkar inte lägga upp dom ännu :_ men jaa vi var på en liten båttur så vi lärde känna Stockholm ännu bättre och så :) vet inte om vi gjorde så mycket shoppa gjorde vi mest och vi gick jätte mycket o: men ikväll så blir de väl att va med Isy och kanske Johanna och Angelina :) men nu vet jag inget mer att skriva :_ lägger ett till inlägg nångång så ja ^^
Ha de bra!
E hemma från Stockholm nudå (: kom hem igår en 1 tiden på dagen :_ åkte sen till Angelinas med Johanna tittade på film & va på dator, skrattade & allt sånt :') jätte kul va de :') men iallafall så köpte mkt kläder ^^ och jag tog många bilder med ;) orkar inte lägga upp dom ännu :_ men jaa vi var på en liten båttur så vi lärde känna Stockholm ännu bättre och så :) vet inte om vi gjorde så mycket shoppa gjorde vi mest och vi gick jätte mycket o: men ikväll så blir de väl att va med Isy och kanske Johanna och Angelina :) men nu vet jag inget mer att skriva :_ lägger ett till inlägg nångång så ja ^^
Ha de bra!
7 aug. 2011
Ingen rubrik?
Halluu! (:
Jaja snart drar jag iväg till båten (: tänkte först slänga in ett inlägg bara hehe ^^ jaa men jag vet inte vad jag ska skriva här typ att vi e framme vid båten klockan 8 ungefär & att vi sover där 1 natt sen e vi i STOCKHOLM & sover där i hotellet 1 natt & sen på båten 1 natt till så e vi typ hemma på kvällen (: men meen hoppas de blir kul nudå på resan (: & Pappa fyller idag också :D så jag tror dom hade planerat att vi skulle åka dit (; meen ja de blev ett kort inlägg idag o: kommer säkert bilder därifrån & kläderna som jag tänker köpa får ni se nångång i nått inlägg kanske samma som dom andra bilderna ^^ men ni ska ha de bra när jag e borta! ♥
Jaja snart drar jag iväg till båten (: tänkte först slänga in ett inlägg bara hehe ^^ jaa men jag vet inte vad jag ska skriva här typ att vi e framme vid båten klockan 8 ungefär & att vi sover där 1 natt sen e vi i STOCKHOLM & sover där i hotellet 1 natt & sen på båten 1 natt till så e vi typ hemma på kvällen (: men meen hoppas de blir kul nudå på resan (: & Pappa fyller idag också :D så jag tror dom hade planerat att vi skulle åka dit (; meen ja de blev ett kort inlägg idag o: kommer säkert bilder därifrån & kläderna som jag tänker köpa får ni se nångång i nått inlägg kanske samma som dom andra bilderna ^^ men ni ska ha de bra när jag e borta! ♥
,,
Heej!
Kom visst ett till inlägg innan jag åker & sova ^^, är såder halft trött så jag tror jag snart ska gå & sova om jag orkar det annars sitter jag bara här ^^ håller på att se på James Bond ;s men jag ska snart ändra kanal till min favvo kanal,, Disney Channel ♥ intressant? jao jag vet (: men men var ju vid Isys idag med Joe & Angelina ruligt va de! tittade på film " Never say Never " åhgud den va faktist sjukt bra! skulle kanske haft vare bättre att se på bio i 3D men men glad att jag fick se den va jag fälld en liten tår då och då :') sen for vi ut å gå med hunden de regnade nå lite vi gick till "danslava" & se på när de dansade var bara där utanför men vi lyssnade lite på musiken deen va bra hah (y) sen gick vi hem till hennes & drack saft yeah ^^ sen fick jag nå fel & skrattade hela tiden typ o: & Angelina dansade som en galning å jaa vi alla var lite "trötta" kan man väl säga (: å sen kom pappa efter mig klockan 12 ): men iallafall så imorgon åker vi hemifrån en 11 - 12 tiden så jag kaanske hinner slänga in ett inlägg före jag åker till Stockholm :) men om inte så ska ni ha de så bra så länge jag e borta! (: sakna mig inte för mycket bara haha (; men nu kan jag inte hitta på nått mer att skriva (:
CYA!
Kom visst ett till inlägg innan jag åker & sova ^^, är såder halft trött så jag tror jag snart ska gå & sova om jag orkar det annars sitter jag bara här ^^ håller på att se på James Bond ;s men jag ska snart ändra kanal till min favvo kanal,, Disney Channel ♥ intressant? jao jag vet (: men men var ju vid Isys idag med Joe & Angelina ruligt va de! tittade på film " Never say Never " åhgud den va faktist sjukt bra! skulle kanske haft vare bättre att se på bio i 3D men men glad att jag fick se den va jag fälld en liten tår då och då :') sen for vi ut å gå med hunden de regnade nå lite vi gick till "danslava" & se på när de dansade var bara där utanför men vi lyssnade lite på musiken deen va bra hah (y) sen gick vi hem till hennes & drack saft yeah ^^ sen fick jag nå fel & skrattade hela tiden typ o: & Angelina dansade som en galning å jaa vi alla var lite "trötta" kan man väl säga (: å sen kom pappa efter mig klockan 12 ): men iallafall så imorgon åker vi hemifrån en 11 - 12 tiden så jag kaanske hinner slänga in ett inlägg före jag åker till Stockholm :) men om inte så ska ni ha de så bra så länge jag e borta! (: sakna mig inte för mycket bara haha (; men nu kan jag inte hitta på nått mer att skriva (:
CYA!
6 aug. 2011
Ny Design!
Hejhej! (:
Har fått sova nu i nå timmar (: skönt va de,, jag va dö trött när jag kom hem efter en blötträning med pojkarna & flickorna men kul va de (: men iallafall så ikv så ska jag ti Isys med Joe & angelina hih :') vet inte vad vi ska göra men jag kan ju inte heller sitta här hemma en lördags kväll de e ju sista kvällen jag kan va med min kompisar fön jag åker till Stockholm imorgon så då kommer bloggen få en liten paus men e inte så länge bort kommer typ hem efter 2 - 3 dagar (: hoppas de inte regnar där .. Men jaa som sakt åker vi ju över med båt så ska köpa mycket godis från båten då ^^ hihi. Som ni ser har jag ändrat design nu när de blir höst så de blev lite höstbilder där :) men nu ska jag börja fixa mig kommer kanske ett till inlägg ikväll/natt om inte så får ni hålla koll när de kommer ett! (: Ha de bra nu!
Tänkte lägga in dagens låt:
CYA!
Har fått sova nu i nå timmar (: skönt va de,, jag va dö trött när jag kom hem efter en blötträning med pojkarna & flickorna men kul va de (: men iallafall så ikv så ska jag ti Isys med Joe & angelina hih :') vet inte vad vi ska göra men jag kan ju inte heller sitta här hemma en lördags kväll de e ju sista kvällen jag kan va med min kompisar fön jag åker till Stockholm imorgon så då kommer bloggen få en liten paus men e inte så länge bort kommer typ hem efter 2 - 3 dagar (: hoppas de inte regnar där .. Men jaa som sakt åker vi ju över med båt så ska köpa mycket godis från båten då ^^ hihi. Som ni ser har jag ändrat design nu när de blir höst så de blev lite höstbilder där :) men nu ska jag börja fixa mig kommer kanske ett till inlägg ikväll/natt om inte så får ni hålla koll när de kommer ett! (: Ha de bra nu!
Tänkte lägga in dagens låt:
CYA!
Träningar i regnet!
Hejhopp!
Vädret idag e inget att hurra för.. men jaa hoppas de blir bättre imorgon! (: och på tal om imorgon så ska jag ju till Stockholm då å shoppa som jag skrev i mitt förra inlägg åker över med båt till stockholm å sover där på ett hotell (: Men igår sov jag ju över hos Isy åkte dit en 10 halv 11 gjorde inte så mycket då vi skulle upp tidigt nästa morgon på täningar! men iallafall så va vi på datorn å hörde på musik å fb å sånt, satt å skrattade sen när vi skulle sova :_ men till slut så somnade vi en 3 tiden (: orkade nästan inte stiga upp sen på morgonen och när vi tittade ut så regnade det för fullt där ute och jag hade inga långbyxor med mig :_ Hannas mamma körde oss sen till träningarna och vi var nästan först där eller vi var först av tjejerna där och de verkade som att pojkarna inte visste att vi skulle träna med dom men de va jätte kul! :) de va inte så jobbigt som jag hade föreställt mig de va mera kul än jobbigt :) sen så spelade vi en liten "match" på slutet så vi blev indelade i lag men de gick jätte bra men vi förlorade men 1 - 3 tror jag att de va ? (: men men ,, vet inte vad jag ska göra idag tror jag lämnar hemma pga vädret men vi fåår se va som händer (:
CYA!
Vädret idag e inget att hurra för.. men jaa hoppas de blir bättre imorgon! (: och på tal om imorgon så ska jag ju till Stockholm då å shoppa som jag skrev i mitt förra inlägg åker över med båt till stockholm å sover där på ett hotell (: Men igår sov jag ju över hos Isy åkte dit en 10 halv 11 gjorde inte så mycket då vi skulle upp tidigt nästa morgon på täningar! men iallafall så va vi på datorn å hörde på musik å fb å sånt, satt å skrattade sen när vi skulle sova :_ men till slut så somnade vi en 3 tiden (: orkade nästan inte stiga upp sen på morgonen och när vi tittade ut så regnade det för fullt där ute och jag hade inga långbyxor med mig :_ Hannas mamma körde oss sen till träningarna och vi var nästan först där eller vi var först av tjejerna där och de verkade som att pojkarna inte visste att vi skulle träna med dom men de va jätte kul! :) de va inte så jobbigt som jag hade föreställt mig de va mera kul än jobbigt :) sen så spelade vi en liten "match" på slutet så vi blev indelade i lag men de gick jätte bra men vi förlorade men 1 - 3 tror jag att de va ? (: men men ,, vet inte vad jag ska göra idag tror jag lämnar hemma pga vädret men vi fåår se va som händer (:
CYA!
5 aug. 2011
sommarlovet är snart slut!
Hejsan! ojj de va längesen jag skrev nått här! har haft fullt upp och har inte orkat blogga nått under sommaren men snart e de ju skoldags å då blir jag säkert kanske mer aktiv här! Men Piteå har varit helt fantastiskt träffat nya fotbollslag och har kommait närmare mitt eget lag och killarnas! gick såder på matcherna förlorade alla men de va inte så hemskt mycket och vi gjorde iallafall 1 mål! (: jag var inte med och spelade för jag hostade mycket och min läkare sa att jag inte fick spela nå men jag va iallafall och hejjade (: å jag ångrar de verkligen inte att jag åkte med! (: Piteå var såder de va fullt och varmt va de träffade några killar härifrån ( Finland ) så efter discot åkte vi till soffan där vi hade alla våra fina stunder under hela resan så efter discot träffade vi några killar som spelade i GBK så dom e från kokkola (: sen måste dom åka å sova men flicklaget fick va uppe så länge vi ville så några av oss satt i soffan å pratade vi hade sanning eller konsekvens å de va jätte kul :) Sen när vi skulle åka hem så satt Jag å Isy, Hanna och Angelina rätt så långt i bussen å vi hade sällskap av Elias nästan ända hem å vi hade jätte kul å tog många bilder :) men jag tror inte att jag lägger upp dom :) jaja sen har jag bara varit med kompisar och simmat resten av sommaren + att mina kusiner från Göteborg har varit här så vi har ätit middag me dom å så :) och så har de varit Jakobsdagar å jag, Isy, Joe å Angelina har sovit vid min villa så vi har cyklat dit nästan hela tiden (: och så har jag varit till haparanda med familjen köpte 3 tröjjor 1 t-paita och ett par skor (: ska till Stockholm på söndag så ska jag shoppa mera kläder + en väska till skolstarten! (: å idag har jag lackat mina naglar jätte fint dom e rosa och så står de ulrik på dom med röd nagellack så på tummen e de U osv. (: och när vi är i stockholm så ska vi se om vi hittar nån Ulrik Munther tröjja (: heh ,, tjaa idag ska jag sova över hos Isy för imorgon har vi träningar med pojkarna i kållby klockan 10 så jag ska cykla med henne så jag inte har så långt ^^ mh men nu vet jag inget mer som jag kan skriva (:
tänker lägga upp en musikvideo av Ulrik ♥
CYA!
tänker lägga upp en musikvideo av Ulrik ♥
CYA!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)