Hejsansvejjsan! :D Kom hem för en stund sen från dansen! har hunnit göra finska läxan också! (: jätte sköönt, men nu har jag bara att läsa i nå böcker! men dom gör jag sen när jag ska gå och sova! (: de va jätte skönt att äntligen få dansa! gick vidare på dansen så den e snart klar, och sen ska vi börja med en annan dans och typ sätta ihop dom båda danserna eller vad hon nu sa :_ vår dans lärare har varit på resa och hon har blivit sjukt brun! o: de e så fuskit ): åh de e några steg som jag aldrig kan få in i mitt huvud! blir så himla trött på dom stegen, men jag bara hoppar runt som en groda och tror att det ser bra ut! man kan ju göra så också! ;) Men nått som jag stör mig liiite på de e inte mycket bara lite är att vår dansgrupp egentligen är från 8 - 12 år ( tror jag att det var ) men vi hann inte söka till det andra dansgruppen eller det blev fullt direkt! men de va ju tur att vi fick plats i dansgruppen som vi dansar i nu, trivs faktist där ändå! :) och dansen är såder lagom svår den passar också till 13 åringar haha ;) hihi jaja men nu ska jag byta ämne! ( : Mamma och Pappa åker till Kreta på torsdag och är borta i 7 dagar! (: tänkte ha nå fest på fredag men jag fick inte ): inte när dom var utomlands men jag kanske ska ha det nästa fredag då om jag får! :) tisdag imorgon ganska okej dag förrutom att vi har finska! -.-" men annars blir det en chill skoldag! (; tänkte att jag skulle börja med " 30 dagar " men jag kommer inte att ladda upp nått på onsdagar! och det kanske ni förstår får inte va på datorn då! men jag bruk ändå va, men vi får se om jag ändå laddar upp nått på onsdagar (: men nu ska jag inte skriva nå mer, ni får titta in på bloggen efter dom där 30 dagar för där får ni lära mig känna bättre om mig själv och min familj och olika saker!
bara för att jag älskar Nalle Puh så ska jag börja lägga upp ordspråk av Nalle Puh i några inlägg! <3
" Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en. "
Nalle Puh
3 okt. 2011
Skolfoto (:
Halluu! helt okej dag idag gick fort och de va ju possitivt! (: nåjaa hade ju matte prov idag och de gick helt bra, men e så himla arg på mig själv när jag inte kunde den lättaste uppgiften på hela provet! man skulle räkna summan av nå siffror och jag förstod inget! men sån e jag verkar smart men e sjukt dum i skallen! ;) men man lär ju sig av sina misstag (: jaa sen på engelska fick vi ut proven fick inte så bra eller jaa bättre än vad jag väntat fick jag ju! 7- i vitsord (: sen tittade vi på en film som hette " The Wild " har sett den förrut men den e så söt film! :') ja hade ju handarbete dom 2 sista timmarna, virkade vidare på nå onödigt skit men jaa, hah e inte den bästa på att virka x) men den timmen tog också fort och jaa fick ju en sitt plats i bussen så de va ju possitivt! :D vi fick ut skol fotonen också ;s ser helt sjuk ut! verkligen! men nåjaa tycker ändå att vår klass e sjukt söt! :* hahah, ska och dansa idag <3 känns som att de var länge sen men de var typ en vecka sedan men ändå! <3 hih och snart ska mamma och pappa åka till Kreta! <3 orkade inte åka med o: ångrar mig nog lite men jaa, gillar inte flyget eller värmen! så de skulle ju inte ha varit nån vits att jag skulle ha kommit med heller :_ meen ska börja ställa mig till dansen nu! Ha de bra! <3
Du är i mitt hjärta för alltid,
jag kan inte förstå att det är över,
men saker som jag sa och såg dig i ögonen,
å allt jag kan göra är att säga Förlåt Mig,
jag önskar att vi båda kan vakna upp ur drömmen,
jag hatar mig själv för att jag startade mardröm.
om ni vill ha bilden större, klicka på den! (:
Du är i mitt hjärta för alltid,
jag kan inte förstå att det är över,
men saker som jag sa och såg dig i ögonen,
å allt jag kan göra är att säga Förlåt Mig,
jag önskar att vi båda kan vakna upp ur drömmen,
jag hatar mig själv för att jag startade mardröm.
![]() |
| klassen! <3 |
2 okt. 2011
rolig kväll ;D
Halluu! Idag har jag varit jätte duktig tycker jag? ;D har hjälpt mamma att lyfta nå brädor och så har jag varit ut och gå med vovven! :) tog min speciella väg, men den e tyngre också så nu har jag sjukt ont i mina ben ;s sen en 4 tiden åkte jag till skolan med johanna, vi va där en stund och hittade på busiga saker med henne som vi alltid göt hih busar alltid när jag e med den tjejen! ;) sen så började det regna såder smått så vi cyklade hem ti mitt satt och åt nått som mamma hade gjort, va inte så gott det var banan i det och jag hatar verkligen bananer ;s sen så kom isy så vi satt i mitt rum alla tre och snackade om allt.. De va otroligt skönt att få prata ut med dom och få höra vad dom tycker! :) sen så klädde jag ut mig hahaha de blev ett gott skratt! Sen åkte vi ut för det va så varmt i mitt rum så vi åkte till skolan och tittade på tv och sjöng och allt sånt! :] jao nu e jag hemma då hah :_ ska snart ta ett varmt dusch, tycker verkligen att jag förtjänar det!
Ha de bra! <3
Ha de bra! <3
söndag ;s
Tjaluu! Vacknade just omg söndag och jag e vaken 10:52 ( finsk tid ) jag kan inte va helt frisk brukar aldrig stiga upp så tidigt, tidigt och tidig men normalt bruk jag sova till en 1 - 2 tiden ;) maohah jag känner mig jätte tuff för detta inlägg kommer från min mobil hihi ^^ får inte va på datorn idag nå -.- var allt för länge igår! ): ja på tal om gårdagen, pizzan va inte helt fantastiskt tror att jag håller på att tröttna på dem ;s men iallafall fick vi besök av en liten kissekatt där jätte söt va den :') sen åkte vi typ till citymarket köpte chips mihih :') sen en 7 tiden åkte vi på kalas tittade mest på tv och sjöng sing it ;) alltid när jag och hanna sjunger så sjunger lina och mats ochså med oss jag tycker att det är jätte bra! :)) vi sjöng JB's one time, den e rätt så gammal men dom hade bara gamla låtar på det, och ja jag gillar justin bieber! <3 förrut gillade jag inte honom alls men nu när han har klippt sig så e han så jävligt snygg! Och jag tittade på hans film en dag med mina kompisar och jag satt och grät o; jag har blivit jätte konstig jag gråter till olika filmer jag gråter till HSM ( high school musical 3 ) o: men nåjaa heh :_ sen då vi kom hem så tittade jag på Iron Man, den har kommit på tv förrut ochså men då har jag inte orkat kolla på den men nu tittade jag på den hah, jag tyckte att den faktist va bra! :) idag ska jag va med isy vet faktist inte vad vi ska hitta på men det får vi se sen kanske åker till skolan en sväng vem vet :_ näe nu ska jag stiga upp kan ju inte ligga här hur länge som helst!
Ha de bra! :)
Ha de bra! :)
Ska jag göra nånting rätt nångång? Allt blir så fel så jävla fel! Jag försöker glömmma dig jag försöker få dig ur mitt huvud men hur jag än försöker så kan jag inte glömma dig! jag trodde jag drömde om allt som hände igår det var för bra för att va sant, men det var sant det var ingen dröm det var verklighet! ångrar mig från första början att jag förstörde det vi hade, vet inte vad som flög i mig den dagen! jag skulle göra allt exakt allt för att få dig en sista gång! jag skulle göra allt så att det skulle fungera för oss två inga mera misstag! om jag ska säga sanningen så jag vill ha dig i mitt hjärta jag vill inte glömma dig! jag skulle må så jävla dåligt! om du bara visste hur mycket jag älskar dig!
1 okt. 2011
Pizza ♥
Halluuu! fick inte tillräckligt med sömn idag vaknade ungefär halv 10 och jag åkte och sova klockan 2 ;s och jag är sjukt hungrig men ska vänta tills jag och mamma åker till staden moahaha vi ska äta pizza (; det var sjukt längesen jag åt pizza faktist o: men hon ska gå med hunden en bit och sen när hon kommer hem så ska vi till staden (: Sen ikväll så e de ju kalas! kalas kalas kalas skulle verkligen inte orka gå dit men vi e väl inte nå länge där får vi hoppas och jag skulle ju inte heller ha nått att göra annars så jaa (: ååh.. allt e så jävligt konstigt nu för tiden.. vet inte vad jag ska göra mera, vet inte vad jag ska tro eller tänka.. får se vad som händer nu, tar en dag i taget och hoppas på att nått underbart kommer att hända! ♥ ouujääh ser på Disney Channel haha väldigt sällan hrm (; men nu ska jag typ gå och fixa mig!
Ha de bra! ♥
Ha de bra! ♥
♥!
ingen rubrik. ♥
Halluuluuluu! (; omg e helt chockad kan inte förstå att 112 pers i veckan från Finland läser min blogg o: jaja men de e ju possitivt iallafall! (; Discot var trög i början men mot slutet blev den fantastiskt underbar! <3 e verkligen otroligt glad :') och min fötter dom värker och mitt huvud dunkar och det snurrar.. inte pga musiken utom, jag vet inte vad som kommer hända nu! hade en dröm inatt som jag hoppades skulle slå in men jag tror den aldrig kommer att göra det,, Udra har varit i Mexico nu i kanske 2 - 1 år och jag saknar henne! jag tycker att hon skulle få komma tillbaks till Finland nu! de va så enkelt att prata med henne och hon förstod en! minns alla nätter som syrran och hon spelade Guitarr Hero alla nätter som hon sov här, drömde att hon var här, här tillbaks till Finland igen allt va som förrut men ja man kan hoppas och drömma men hon kommer väl inte tillbaks hit igen.. är otroligt trött nu och imorgon ska jag på kalas.. skulle verkligen inte orka vill bara va hemma med täcket över huvudet hela dagen! ojoj blev ett kort inlägg tyvär nu .. men ska snart gå och sova och hoppas på att det kommer att hända nått fantastiskt snart! ♥
Sov sött! ♥
Sov sött! ♥
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

