Seriöst jag vill fira Nyår i New York eller typ venetziansk där! skulle va helt otroligt att se när himlen lyser upp i olika färger och de smäller och sånt o: de sku ju va jätte vackert! när jag blir stor eller större haha (; så ska jag åka till New York och fira nyår där! vill verklugen dit mihi, gillar fyreverkerier men detta nyår kom de knappt nå eller jo men då var vi bara inne och såg på Harry Potter och när vi skulle åka ut och ta kort så hade dom slutat ): så de kom inte några raketer på bild då ): ta en titt på domhär bilderna så förstår ni vad jag menar!
Skulle inte sitta helt fel att åka dit på nyår (:(:(:
3 jan. 2012
Skola imorgon, woho.
Steg upp halv 2 todaayayay, eller ja mamma höll på att väcka mig! hon gick runt i huset och ropade på mig och allt, men sen åkte hon efter mommo å moffa så så jag sov vidare ^^ så sitter här i pyjamas och ser ut genom fönstret på all snö, tycker de har kommit för mycket snö nu och de har varit länge på marken ännu till! börjar tröttna på snön nu -.- de ända man hör här i huset nu är när mamma, mommo å moffa spelar UNO, yeah.. jaja får se vad jag hittar på ikv nudå, sista dagen på jul lovet, blir kanske hemmakväll en kväll till då, ser ut som att de blir det, men om ni har nå skojjigt på gång ring mig! tänker inte sitta hemma sista kvällen! okeeeeej, hejdå, moahahah!
2 jan. 2012
ingenrubrik.
Åh har sovit rätt så länge idag, sov till 3 (: skulle ha sovit längre men mamma höll på att ropa på mig och sånt -.-" gjorde våfflor efter åt och sen var jag tvungen att hämta hö till Netta! jobbit värre, gjorde ont i fingrarna, hade såndär påsar som inte har na handtag ): nu skakar min armar helt och mina fingrar värker ): och om 2 dagar börjar skolan igen! ): men fyller ändå år snart också hehe, eller de e nog typ 56 dagar men ändå (; hahah då blir jag fjortttton! äntligen o: , Joe kommer kanske hit idag typ, ikväll om hon hinner hem från kokkola så ska vi till Sale och köp nå gott (: yeah men ja, ska å tvätta händerna en tredje gång dom luktar ännu ko :s
![]() | |
| snyggast! |
1 jan. 2012
2012 nudå
Nu e de snö på backen! o: rätt så mkt faktist (; sov över hos angelina igår med hon, isy och joe, så ni kanske märkte att de inte kom nått inlägg då! men iallfall hade jag jätte kul igår fastän jag verkade lite deppa hade jag grymt roligt, vi dansade, sjön, tittade på Harry Potter, fotade ( kommer bild i nått annat inlägg! ) åkte ut och ja vad gjorde vi där ute egentligen? o: sen klockan 12 gjorde angelina pommak, pommack ? jaja och la typ socker runt glasen, jätte vackert (; Anton kom och hälsade på oss sen, roligt då joe buckar en i diket och nu har jag 2 blåmärken på mitt lår, mm gr8! jaja ska sitta hemma ikväll tror jag, åkte och sova klockan 8 på morgonen så ja ;s men imr får jag hitta på nå roligt, 3 dagar kvar av jul lovet och sen börjar skolan -.-" har inte nå nyårs löfte heller, vet inte varför kommer inte på nått och godis strejk skulle jag aldrig klara av! inte heller att åka ut å springa, träna så nej jag tog inget nyårslöfte i år heller (:
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





































