![]() |
| Ignorera mitt smile på bilden. |
de känns inte som fredag då man inte har varit i skolan men de är ändå skönt (;
förrutom att på tisdag ska man till skolan igen..
men nåja, de går väl ändå (;
Ska snart gå & ställa mig sen blir de att köra iväg till vackra Sandsund & hälsa på syrrans kissekatt (:
de är bortrest nånstans jaja sådå ska vi ta hand om hennes katt (':
vill ha den här men de går inte ::(
pappa & jag är allergisk mot pälsdjur men pappa reagerar mest av oss 2 haha (;
Sen på kvällen typ kommer Erica till mitt & sova (':
& sen på lördag ska jag, Erica & Anton gå påskhäxor (;
Man blir aldrig för gammal för att klä ut sig & få godis <333<3<3<33
Jag ska va en kanin :')
Bilderna kommer väl sen hur vi ser ut (;



