6 apr. 2012

Ffredagayee.

Ignorera mitt smile på bilden.
Fredag idag nudå (;
de känns inte som fredag då man inte har varit i skolan men de är ändå skönt (;
förrutom att på tisdag ska man till skolan igen..
men nåja, de går väl ändå (;
Ska snart gå & ställa mig sen blir de att köra iväg till vackra Sandsund & hälsa på syrrans kissekatt (:
de är bortrest nånstans jaja sådå ska vi ta hand om hennes katt (':
vill ha den här men de går inte ::(
pappa & jag är allergisk mot pälsdjur men pappa reagerar mest av oss 2 haha (;
Sen på kvällen typ kommer Erica till mitt & sova (':
& sen på lördag ska jag, Erica & Anton gå påskhäxor (;
Man blir aldrig för gammal för att klä ut sig & få godis <333<3<3<33
Jag ska va en kanin :')
Bilderna kommer väl sen hur vi ser ut (;

5 apr. 2012

ululululul

Känslan när nå killar bakom en börjar skratta när man sitter & gråter på bion<3 ... de gillar vi.
nåja iallafall så filmen var jätte bra (:
de hände så mycket i den & mitt hjärta menade hoppa ur mig 20 gånger ungefär o:
Jag & angelina började gråta ;s
trodde att jag inte skulle gråta på bio men ja de blev så till slut ;s
ja men, ska se på unforgettable nu,
hade bra <3


Vacker kille <3



ahahha

aw voldemort e ju för sööt!


ohohohohohjeertaa!!



ojojoj, ska höra på mange nu i 1 timme & 1 sekund <3333
käärleek<33333333

Sen ikväll ska jag på bio med nå kompisar ska titta på hungerspelen,
har inte läst böckerna men de säger att den är bra & sånt så jaa man får ju lita på sina vänner då (;
här kommer iallafall trailern (:

ojojoj

Kan man bli kär i en Disney skådis? o:
ayee jag har blivit det :* hihihi <3
men seriöst han e ju sötaste pojken på heeeela disney channel <3





3 apr. 2012

Top model sverige final!

´Har inte varit hemma på heladagen o: har först haft skolan som var sådär & sen hade vi träningar & sen åkte jag till staden efter träningarna.,
jaja ska se på top model sverige nu!
go Klara!

->

Haluujh,
har varit lite med att blogga nu dehär senaste dagarna,
ni har kanske märkt det :_
men jag har inte haft orken & tid! men ja iallafall så har vi bara 2 dagar i skolan & sen har vi påsklov :D
yep, ska gå & söka efter lite kläder nu (:(: