3 maj 2012

Fest med William /,,/

Mamma & Pappa har åkt & simma å sen ska dom & handla så kanske de blir godis te mig då :')
men yep, kvällen börjar lida mot sitt slut & jag har inte gjort läxorna (':
men de e ju ändå bara hissa & matte de fixar jag på 5 sekunder  (':
nåja har fest med sötiga william ;)

Söt kille dedära ((:

rrandom

Dagens låt: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe (;;
Dagens outfit: jeans å nå leopardmönstar tröja & armband (:
Dagens happening: fick gå runt i skjol på dendär saken (':
Dagens trevligt: fredag imr <333
Dagens otrevligt: int nå har vari otrevligt ännu (:
Dagens osmart: har faktist vari otroligt smart idag :D  
Dagens godis: inget ):
Dagens köp: nå från skolautomaten <33
Dagens saknade: Isy!
Dagens humör: den har no vari på topp :D
Dagens fundering: int na (:
Dagens favorit: <'3
Dagens TV: Shake it up (:
Dagens frukost: int nå :_
Dagens lunch: når äter man he ?
Morgondagen: Fredag <3



random bild nudå.

Tidsmaskin o:

SKolan har vari ovanligt bra idag (:
hade inte nå jobbiga timmar,
hälsa var inte så tokig heller (;
& modde gick som en dans (:
Efter det skulle vi gå till ankdammen i bennäs,
de var nå skit där, vi åkte bakåt i tiden & levde på 1800-talet,
de var inte så dåligt heller fick ha på oss fina kläder & så gjorde vi smör & skrev med sånna dära gamla pennor (:
Roligt va de! :D
& imorgon är de fredag, får se vad jag hittar på då (:
& på lördag åker mamma, pappa & syrran på pleppo live,
jag vill också me nhar redan varit så jag får typ inte då ):
ska också åka & se på match i tellus,
det var typ som vår " träning " (:
Kmr nudå dagens klädsel & jaa (;
märkte först på bilden att jag har lång pannlugg o:
men de gör inget, hellre lång än att ha kort ((:
men yee, bjuder på dom två bildren (:



hahah, vad gulligt! (':