18 nov. 2012

Har precis kollat filmen Ted och måste säga att den är sjuuukt gosig :')
Hihihi, vill också ha en nallebjörn som kan prata och vara ens "åskkompis" så sjukt gosig film!
Rekommenderar den stort!



Deras åsk ramsa♥

Imorgon händer det!

Imorgon åker jag till vaasa på en liiiiten operation. Åker inte till skolan så de e skönt♥
Har varit på Adelas 1-års kalas nujust, hon fyller på onsdag men ja.
Har inte gjort nå annat idag så har inte så mycket att skriva heller, HEJDÅ.



16 nov. 2012

Trololol

Kom hem för några minuter sedan. De var ovanligt kul ikväll vid stugo(ungdomshus, skitsak)
lekte lekar, och hade nå att jobba i grupp och flickorna skulle skriva hur dom trodde att dom ska va, eller nå sånt så att killar gillar en och killarna då tvärtom, ja ni fattar (:
Hahah men de var trevligt mycket skratt blev det iallafall ;)

Men imorgon åker jag och städa med mama, sen på kvällen köpa pizza och åka hem till nåns och se på film, vanlig chillkväll alltså :):)

Miin underbara marabououou är slut nu ): VILL HA MER!


Majj lovleeey suklaa♥

LookBook




FREDAG♥

Hej min kovänner!
Visste ni att det är fredag idag(: visst roligt? ja de är de.
Jamen, försov mig... steg upp halv 9 och då åker bussen, yaya hatar att åka buss till skolan.
jamen papa körde mig (:::
Seen har skolan rullat på tråkit har de varit. Skulle gå hem gick ut till vägen, typ 30 steg och sen kom mama å papa hem sådå satt jag på med dem så behövde inte gå ;)
OCH NU HAR JAG MARABOCHOKLADMEEDJORDGUBB!♥
Ska till stugo ikv också.. jaja hejdå min kovänner!


15 nov. 2012

Böt tillbaks till min gammla blogg, de var så mycket reklam på devote + att de var så krångligt att lägga in bilder där, eller man var tvungen att vänta så länge, ahah -.-
Jaja men ska vä lsnar så småningom åka till sängs, fredag imorgon ♥