6 dec. 2012
Självständighetsdagsak :)
Idag är de ju *kolla på rubriken* haha såå jaa vi är lediga idag men for och sova ganska tidigt ändå eftersom att jag var sjukt trött och jag hade inget att göra heller menmen.
Adela sov här igår också :) Menmen har inget annat att skriva nudå men. BAJBAJ (:(:(:
4 dec. 2012
Omnomnom
![]() |
| Bara jag som tkr han är 7kt snygg? HAHAHAH :) |
Skolan har inte varit så jobbig idag, gjorde inte så mycket heller på timmarna så jaa (:
Och imorgon har vi lyx haha, har musik 3 timmar och sen dansmix♥
Så har egentligen inte så mycket att komma med, haha (:
baaayj (:
3 dec. 2012
2 dec. 2012
Har varit duktigt och åkte till kyrkan idag, yay. Det är typ da place to be på söndagarna för mig, men ska typ ta en paus nu har ändå samlat alla underskriften som vi ska ha till nyår :)
Annars har jag bara varit på datorn heela dagen.. vilket liv jag har.
Jajajajaja, har ju bara suttit hemma så har inget annat att komma med förrutom att jag är otroligt sen men Ed Sheeran är toppen, japp okej då var de sakt hejdå!♥
Så gulligt att jag började gråta, haha♥
1 dec. 2012
Mamma kom på bästa sätt att ge mig en julklapp i smyg, jag tittade på tv och frågade när lilla jultomten skulle komma mamma kollade fort upp på mig och kollade sen på pappa sen hoppade mamma upp gick till en låda tog fram min julklapp smög till wc kom tillbaks små springande kastade paketen på mig sprang till wc igen kom gående tillbaks och sen sa jag " Va du var dukti jultomt " och mamma ba " Va? jag har ve på wc jag hejla tin ". Japp så går det till när jag får en julklapp på lilla jul (:
Fick en låda med godis, en choklad kalender och UNO kort(xD)
Men de var no bra de å, tkr om att spela kort (:
Syrran kom också hit sen. Har inget annat att komma med nudå (:(:(:
Hejdå! (:
Fick en låda med godis, en choklad kalender och UNO kort(xD)
Men de var no bra de å, tkr om att spela kort (:
Syrran kom också hit sen. Har inget annat att komma med nudå (:(:(:
Hejdå! (:
Lilla Jul
Disco sög, men nåja de kan ju inte vara bra hela tiden ;)
Lilla jul är de då idag har bara varit till staden än så länge, köpt nå byxor och en julklapp, haha :)
Får se sen vad som händer resten av kvällen, syrran kommer kanske hit, så då blir jag ju iallafall inte ända barnet här hemma själv :)
bloggar senare om jag har tid också :)
Ha en bra Lilla Jul iaf! :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



