5 jan. 2013

Oh darling, you got some face on your make-up

Kom hem för nån stund sen från staden. Så ska snart börja fixa ett vackert kort och sen ska jag ta en sväng i duschen och sen får vi se vad klockan är då.
PUSS!


hahaha, schööön...

Tidsinställt

Detta blogg inlägg är tidsinställt ;) haha
antingen är jag i staden nu med Isy och köper present till min lille vän Anton eller så är jag hemma och sover eller så har en enhörning ätit upp mig (: haha jaa men, idag ska jag till Antons på hans kalas, de blir säkert sköj. Ska inte äta nått på heeeela dagen så när jag kommer dit ska jag äta upp allt som står på bordet, kanske inte cupcakesen man blir så mätta av dem urgh ;s jaja hoppas ni får ha en bra lördag då!
PUSS!


oooh nooooo, how buuutifuuul.. 

lookbook




4 jan. 2013


kommer tbx från min bloggpaus?

Jajo, tänkte börja blogga igen, men det blir när jag orkar, slöchey..
Iallafall har skolan börjat igen efter jullovet, rätt så trevligt egentligen att börja skolan igen, men har haft svårt att sova dom här 2 senaste dagarna men har klarat skolan ändå.
Fixade ihop en snabb header nu bara, tyckte inte om den andra alls, ehe..
Jajohej.
PUS!





1 jan. 2013

2013

Nytt år nudå, tänkte börja året med en bloggpaus har inget att skriva om så ja vi får se när jag inläggar igen, hah. Hade bra nudå och njut av det nya året ;) baaaj!