aw va dom e sööta skulle vilja ha en liten minigris själv! ^^ <3
Aw så gulliga dom är (': <3
Hejsan! har inte hunnit städa så mycket har inte orkat nu när pappa har dragit ur strömmen de e inte roligt att städa utan musik :/ så jag fortsätter imorgon istället :D Men idag har jag väl sett på TV mest och sånt syrran och hennes pojkvän kom hit så jag har bakat muffins och choklamuffins men dom e inte i såndeer papper sak, dom blev inte så bra för jag råkade lägga för mycket kakao ^^ Men nu så e jag bara på Facebook å chattar å lyssnar på musik :'D Vet faktis inte vad jag ska skriva mera kanske kommer mer inlägg sen ;)
Hejsan! som ni kanske märkte kom de inget inlägg igår ( onsdag ) för jag får inte va på datorn på onsdagar vi måste he en sån regel för annars skulle de bli för mycket sittande vid datan ^^ men idag i skolan gjorde vi inget speciellt fortsatte med grupparbetet så de blev klart och sånt. På slöjden gjorde vi nå sårts läder till knivarna där dom ska "bo" ^^ Ja sen åkte vi väl hem då efter slöjden så nu sitter jag här :P kommer inte att va så länge på datorn idag ska börja städa om jag ska ha min "fest" på lördag ^^ Men imorgon är de ju äntligen fredag! men då ska vi ha matte prov och jag minns knappt nått från matte stödet men håll tummarna ^^ Imorgon e de ju 1:a april ;o haha kommer inte att tro på någon jag tror för de mesta på vad alla säger så hihi ^^ Men nu ska jag sätta på nå bra musik och börja städa ^^
Hejsan! Idag i skolan va de okej, på gymppan hade vi basket ^^ vi vann men jag minns inte ställningen ^^ Vi slutade 1 idag men jag va på stöd till klockan 2 :s men jag blev lite smartare ändå ^^ Men jag hinner inte skriva så mycket mera så de blev tyvärr bara ett kort inlägg, måste börja öva på historia prov som vi har imorgon har inte hunnit öva nått ännu :s men sen ska jag och dansa ^^<3
Ha de bra! <3
28 mars 2011
Hejsaan! Kom hem för en stund sen från Iselinn's satt på daton hela tiden och kollade lite på youtube och på andra bloggar och på melba och sånt ^^ Men sen på youtube ville jag se lite på The ring 2 men då åkte Iselinn under sängen och sa att hon inte tänker se på den hihi ^^ Vi har sett 1:an hos Johanna men vi vågade inte se på 2:an men jag har sett lite på youtube hihi ^^ men sen ringde mamma och sa att jag måste komma hem så ja har inte hunnit göra så mycket här hemma har mest bara tittat på tv och messat lite :P de e det ända som händer i mitt liv inte så mycket men man vet ju aldrig vad som kan hända (; Men imorgon då ska man ju på mattematik stöd och sen halv 6 ska man och dansa <3 och möt helgen ska jag ha typ nån sorts filmkväll/fest eller vad man nu kan kalla de så då kommer folk hit så ser vi vad vi hittar på ^^ Mamma och Pappa ska på dansgalan då så de blir FF ^^ men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera ska väl snart gå och sova så jag orkar upp imorgon ^^ Gonatt! <3
Hejsan! Nu e de måndag nästan fredag ;) I skolan har vi mest pluggat och på Finska har vi bakat muffins <3 Vi bakade 2 olika muffins arter ;) en med choklaa och en utan Jag tyckte mest om dom som va utan ^^ hih sen hadde vi historia och vi slutade kvart före tre så åkte jag till Iselinns ^^ hih vi ska äta cupcakes ^^ och på onsdag har vi historia prov :s har inte övat nånting ennu :s och på fredag har vi matte prov, vi har en prov vecka framför oss (; men jag ska väl försöka få mer en 5 hihi ^^ vi fick ut finska proven idag och jag fick 4½ :s så de kommer inte att bli nå många inlägg då får inte va på daton när jag har fått 4 eller nått sånt :_ men nu ska jag inte skriva nå mera ^^
Hejsan! Igår kväll va de otroligt roligt vi såg på 2 filmer pocahontas 2 och Blind Daiting ^^ jag tyckt själv att Blind Daiting va bäst av dom 2 hihi ^^ Jag, Iselinn och Johanna var verkligen sluta ( Jag å Johanna var slutast men men ;) ) vi skrattade ått allting nästan hihi ^^ Vi åkte hem typ kvart i 2 hehe pappa sa att jag inte skulle va så länge men men (; Amen idag vaknade jag halv 10 och började ställa mig till söndagsskolan -.-' men jag behöver inte gå nå änge till innan jag får bibeln ^^ Sen åkte jag hem då en 11 tiden och då tog jag mitt finska häfte och började öva -.- om vi kan finskaorden bra så ska vi baka muffins <3 Meen jag orkar inte öva nå mycket hihi ^^ vet inte vad jag ska göra sen idaag hm men vi får se sen :_ Skola imorgon då, och på tisdag ska jag på mattematik stöd och på onsdag har vi prov då -.-' Vet inte nå mera att skriva nu slänger väl in nått inlägg ikväll om jag orkar ^^