Halluu ! :D tror inte att jag la nått inlägg igår,, men i alla fall så förlorade vi matchen men 6-1 och Malin gjorde förstt målet på storplan och jag fick en boll i fingret så nu e den svullen och den gör ont men ja de va iaf jätte bra spelat och vi tar nästa match som vi har mot Tarmo och dom ska vi ta! :D men i skolan idag så har vi inte gjort så mycket så orkar inte skriva om det,, men snart eller klockan 6 så ska jag till överesse skola och få mer info om piteå och sånt crap ^^ men nu vet jag inget att skriva mer
CYA!
31 maj 2011
30 maj 2011
Match
Halluu! :) orkade int lägga nått inlägg igår var så trött men i alla fall så hade jag sovit över hos Isys i lördags till söndag va helt ok skrattade och så for å sova ganska tidigt men va ändå trött när jag vaknade minns inte när jag vaknade såå jaa men jag åkte hem typ direkt jag gick upp för maten va klar sen satt jag bara på daton och sånt sen på kvällen åkte jag till Hannas spelade UNO med hon mommo å moffa vann 2 gånger och förlorade 1 gång typ :_och idag så har vi haft knytkalas i 2 timmar så de har inte varit några exakta plugg timmar idag och imorgon vet jag inte vad som händer börjar väl städa lite i klassen och sen på onsdag har vi boboll mot lärarna och vi ska vinna! :D sen på torsdag e vi lediga sen på fredag e vi lediga på dagen sen på kvällen har vi avslutning sen på lördag börjar vi 8 så ska vi till kyrkan och sen tar vi betyg och sen får vi glass och klockan 10 e de ju SOMMARLOV!! :"D såå jaa idaag har vi match mot FC UNITED e rätt säker på att vi kommer förlora har spelat mot dem en gång och då förlorade vi med 0-9 men jaa vi får hoppas att vi vinner denna gång eller att de blir lika! men nåjaa ska väl inte skriva nå mer.
CYA!
CYA!
28 maj 2011
ingenrubrik :)
Halluu :) steg upp för en stund sen och de regnar! tkr de skulle borde vara soligt och varmt nu när de är helg men ska säga nudå vad vi gjorde i torsdags vid sursik :) först hade vi boboll vid vår skola 6b - 6a minns inte hur de gick tror de blev lika ^^ sen åkte vi in och bytte om och fixade oss och sen hade vi bige läste i boken och sen åkte vi och titta på film vi forsatte att se på Paulus och sen åkte vi och äta sen tittade vi vidare på filmen och sen bar de av till sursik! när vi kom dit åkte vi in i en
sal och dom hade på musik å sen så började rektorn tala minns inte vad han sa och så men vi skulle sjunga en sång så han valde " vem kan segla " och sen så satte han ut vitsord till oss föst fick vi 7- sen på andra versen fick vi 8+ sen så ropade han i oss i olika klasser och så fick vi veta vem vi fick som klassföreståndar och så fick vi träffa vänligan och man fick 2 per klass ^^ vi e 20 på vår klass de e nått nytt förr var vi bara 17 men de som jag e glad över är att jag fick alla dom jag ville ha och ingen från min förra klass kom på min klass förutom dom jag ville ha då och jag e jätte nöjd över min klass och vår lärare är säkert bra :_ man blev indelad i 7a, b, c osv. jag kom i 7f ^^ men sen när vi hade fått veta vem vi skulle ha i klassen och sånt så gick vi in i matsalen och drack och lärde känna våra nya klasskamrater men som vanligt så e de ju tyst i klassen och så men jag tror no de går om om ett par månader :) men sen fick vi gå in i ett klassrum så satt vi där och sa vad vi brukade göra och vår klass e typ en sport klass ^^ men sen så åkte vi hem efter en stund men vi fick ingen lapp där de stod vem vi fick i klassen och såå ;/ men jaa nu e de bara att vänta då :"D igår ( fredag ) så åkte jag och Sandra till Purmo och va med Luddi,Affi, Freddi, Janne, Jimmy, Kalyan heh först tittade vi på film som vanligt vi tittade på 3 filmer eller jaa 3 kan man väl säga ^^ och sen åkte vi ut efter den andra filmen men de va otroligt kallt så vi gick in igen :_ sen en halv 11 tiden åkte sandra hem ;/ så satte vi på en till film och Affi värmde mina fötter :"D var där rätt så länge men kul va de i alla fall :"D och idag på kvällen ska jag på mosters kalas wohoo :) sen på söndag så ska jag kanske till edsevö om de regnar åker jag inte hiih ^.^ men nu ska jag inte skriva nå mer :)
CYA!
sal och dom hade på musik å sen så började rektorn tala minns inte vad han sa och så men vi skulle sjunga en sång så han valde " vem kan segla " och sen så satte han ut vitsord till oss föst fick vi 7- sen på andra versen fick vi 8+ sen så ropade han i oss i olika klasser och så fick vi veta vem vi fick som klassföreståndar och så fick vi träffa vänligan och man fick 2 per klass ^^ vi e 20 på vår klass de e nått nytt förr var vi bara 17 men de som jag e glad över är att jag fick alla dom jag ville ha och ingen från min förra klass kom på min klass förutom dom jag ville ha då och jag e jätte nöjd över min klass och vår lärare är säkert bra :_ man blev indelad i 7a, b, c osv. jag kom i 7f ^^ men sen när vi hade fått veta vem vi skulle ha i klassen och sånt så gick vi in i matsalen och drack och lärde känna våra nya klasskamrater men som vanligt så e de ju tyst i klassen och så men jag tror no de går om om ett par månader :) men sen fick vi gå in i ett klassrum så satt vi där och sa vad vi brukade göra och vår klass e typ en sport klass ^^ men sen så åkte vi hem efter en stund men vi fick ingen lapp där de stod vem vi fick i klassen och såå ;/ men jaa nu e de bara att vänta då :"D igår ( fredag ) så åkte jag och Sandra till Purmo och va med Luddi,Affi, Freddi, Janne, Jimmy, Kalyan heh först tittade vi på film som vanligt vi tittade på 3 filmer eller jaa 3 kan man väl säga ^^ och sen åkte vi ut efter den andra filmen men de va otroligt kallt så vi gick in igen :_ sen en halv 11 tiden åkte sandra hem ;/ så satte vi på en till film och Affi värmde mina fötter :"D var där rätt så länge men kul va de i alla fall :"D och idag på kvällen ska jag på mosters kalas wohoo :) sen på söndag så ska jag kanske till edsevö om de regnar åker jag inte hiih ^.^ men nu ska jag inte skriva nå mer :)
CYA!
25 maj 2011
wohoo!
Halluu ^^ sitter just nu i vår nya soffa den e ganska skarp men de går att sitta i den i alla fall ^^ har ju varit till Oravais på klassresa och sen åkte vi till vaasa och shoppade kom hem me nå sött hihi ^^ lägger upp bilder på de jag har köpt sen när inlägget e klart ;) men i alla fall så åkte vi nånting över 8 :_ satt med Isy i bussen haha hade sådäär allmänt rooligt tog kort på varandra och skrattade hihi ^^ men på Oravais slagfält va de inte så kul gillade inte de så mycket de va sådäär trååkit ;s tog inte så många bildär så jag lägger inte upp nå av de dåå ^^ sen tittade vi på film och den va uuber tråkig ;s men sen efter de så skulle vi äta och alla sprang ut och åt i ett nafs och sen satte bussen ivääg till vasaa. När vi kom dit så sprang alla över väägen och somliga sprang fast de va rödljus hihi ^^ vi gick i några butiker och jag hittade nånting faktist ^^ men hade ett svårt val hittade en jätte vacker blå klänning och dom sa att jag skulle ta den och så och så hade jag hittat en topp där de stad " WHATS UP WHATS DOWN " men jag tog toppen för man kan ju använda den på vintern och så :_ sen åkte vi till Rock Jet hittade en jätte gullig tröjja men de va dyyrt där men köpte ett halsband och den va inte s¨å billig men nåjaa :) och seen balblabla orkar inte skriva va som hände sen för jaa :_ meen imorgoon bliir de kuulit ^^ för då ska vi nämligen till suursik på besöök ;) och då får vi veta vem vi får för klassföreståndar och vem vi får i klassen :D säger mer info imorgon ;) men nu ska jag lägga upp bildärna ^^ Joo jag var också ute med Isy vi åkte först till nasaa och fotade sen så åkte vi till hennes så kommer kanske lite bildär när vi var ute och fotade också ^^ och bildärna e INTE redigerade :)
Topp från: Gina
Klänning från : Seppälä :)
Örhänge från: Gina :)
Munkhalsband från : Rock Jet :)
Topp från: Gina
Klänning från : Seppälä :)
Örhänge från: Gina :)
Munkhalsband från : Rock Jet :)
24 maj 2011
Muusik :"D
Halluu ^^ tänktee lägga ett till inlägg men detta inlägg ska ni få svara på vad ni tycket och tänker ^^ eller i alla fall tycker ;) har nämligen två låtar som ska jämnföras de e olika som sjunger samma sång bla Justin Bieber och Sam från Glee 2 båda sjunger samma sång " Baby " så nu vill jag veta vilken ni tycker e bättre! :"D
CYA!
snabbt inlägg
HejHej :) tänkte lägga ett in ett snabbt inlägg ska snart börja ställa mig till matchen! :"D har match i kokkola har mot GBK vid Nynäs Park :") hoppas de kommer gå bra! :) men i alla fall så idag i skolan har vi inte pluggat nått alls ;o första timmen kom nån från sursik så vi fick veta vem vi får i vänligan är rätt så nöjd med vem vi får vet vem dom flesta är och så :) sen hade vi gymnastig flickorna mot pojkarna och vi vann men 20-19 :"D sen hade vi körövning och sen såg vi vidare på filmen Paulus :) mh men nu ska jag börja göra mat till mig så jag orkar med hela matchen! :)
CYA!
CYA!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
