HejHej! (:
Första skoldagen avklarad nudå! :) helt okey var de gick fort gick de men sista timmen var otroligt tråkit och den tog lite längre ;/ slutade 3 också -.-" sen när man skulle åka hem så när vi nästan var där vi skulle stiga av fick bussen nå fel så vi stannade men vi steg ur nog och gick till våra cyklar de va ju inte så långt heller :_ men jao när man kom hem så åt man ju nå mat och sen började man ställa sig till matchen! Det gick jätte bra i början och jag tyckte de gick otroligt bra men ändå förlorade vi med 0-6 men domaren va ju inte heller nå vidare... han hade sina egna regler skulle man kunna säga,, men esse ik e inga dåliga förlorare! själv så gick de helt ok i målet börjar bli lite bättre kan man väl säga men men,, haha ni tror att jag skryter om mig nu? ;) men somliga har sakt att de e bra att skryta för man får tydligen bättre självförtroende! :) och vi hade många chanser på mål! men Peff's målvakt e urbra! men ny skoldag imorgon,, kommer tyvär inget inlägg imorgon! der är ju onsdag och som ni vet får jag inte va på datorn på onsdagar ): men ska gå och se vad mamma och pappa tittar på nu!
Ha de bra! <3
16 aug. 2011
15 aug. 2011
sova tidigt!
Cha Cha! (;
Idag harr jag varit ute och gå med syrran och mamma gick till mormor och morfars satt där en liten stund ät godis och så ^^ gjorde lite ont i benet men jag tror nog att jag tänker spela match imorgon (: är ny duschad och fräsch nu (; ska snart gå och sova eller snart och snart tror att jag åker och sova halv 10 e sjukt trött syrran väckte mig 10 -.-" men jaop ska söka efter kläder före jag åker och sova ^^ men jag lägger ett till inlägg imorgon kväll (: om skoldagen och hur matchen gick! (:
låten har inget med detta att göra men jag tkr den e så bra (; ( de e inte tjejen på videofilmen som sjunger den orkade inte söka efter dom som sjungde den men men )
Sov gott sötisar! <3
Idag harr jag varit ute och gå med syrran och mamma gick till mormor och morfars satt där en liten stund ät godis och så ^^ gjorde lite ont i benet men jag tror nog att jag tänker spela match imorgon (: är ny duschad och fräsch nu (; ska snart gå och sova eller snart och snart tror att jag åker och sova halv 10 e sjukt trött syrran väckte mig 10 -.-" men jaop ska söka efter kläder före jag åker och sova ^^ men jag lägger ett till inlägg imorgon kväll (: om skoldagen och hur matchen gick! (:
låten har inget med detta att göra men jag tkr den e så bra (; ( de e inte tjejen på videofilmen som sjunger den orkade inte söka efter dom som sjungde den men men )
Sov gott sötisar! <3
skola imorgon
Heej! :)
usch som ni ser på rubriken så är de skola imorgon ;s e sjukt nervös men blir väl att gå och sova tidigt och lägga fram kläderna som jag ska ha på mig :_ är sjukt trött syrran väckte mig klockan 10 ;o har aldig vaknat så tidigt under sommarlovet eller jag vaknade ju tidigare när vi skulle ha träningar men ändå rätt så jobbigt ;s lessen för att jag inte hann lägga upp nått inlägg igår kväll ;/ men jag kan skriva lite smått som hände igår då (: först så måtte jag Johanna vid saxesse typ hon kom och mötte mig då de tog så länge ^^ sen så cyklade vi till kållby så ringde Johanna till Isy så kom de en gubbe som skulle om oss han plingade försiktigt så vi hörde inte sen så såg jag honom då så sa jag till Johanna att hon skulle flytta sig så svängde hon till mig och jag till henne så krockade vi och jag flög ner i ett dik eller jag tog snarare en volt ner in diket med min cykel ;s skrapade upp bredvid knät och fick lite svårt att gå men vi åkte inte hem men som tur fick vi applåder av några små killar som var på gålen mittemot :) så åkte vi vidare till ungdomssamlingen de va otroligt tråkit där o: men fick en gratis glass av Janina eller gratis och gratis ska betala till henne sen ^^ och sen så åkte vi till bantan en liten stund sen ringde mamma och sa att jag måste komma hem nu och jag hade problem med att cykla så när jag kom hem försent fick utegångsförbud -.-" men Johanna kom hem med mig så hon lämnade hos mig en stund hihi vi tog sanning eller konsekvens :') hihi sen så åkte hon hem en 12 tiden åkte och sova direkt var så otroligt trött -.-" idag så ska jag inte göra nått eller jag måst kanske plocka bär -.-" men tror inte jag orkar lägga upp alla bilder från stockholm men jag lägger några nu :_ men jag tänker inte redigera dom (:
sista bilden fick jag inte så bra kvalite på för ljuset gjorde så det blev suddigt men han var sjukt bra att sjunga! :)
Ha de bra!
usch som ni ser på rubriken så är de skola imorgon ;s e sjukt nervös men blir väl att gå och sova tidigt och lägga fram kläderna som jag ska ha på mig :_ är sjukt trött syrran väckte mig klockan 10 ;o har aldig vaknat så tidigt under sommarlovet eller jag vaknade ju tidigare när vi skulle ha träningar men ändå rätt så jobbigt ;s lessen för att jag inte hann lägga upp nått inlägg igår kväll ;/ men jag kan skriva lite smått som hände igår då (: först så måtte jag Johanna vid saxesse typ hon kom och mötte mig då de tog så länge ^^ sen så cyklade vi till kållby så ringde Johanna till Isy så kom de en gubbe som skulle om oss han plingade försiktigt så vi hörde inte sen så såg jag honom då så sa jag till Johanna att hon skulle flytta sig så svängde hon till mig och jag till henne så krockade vi och jag flög ner i ett dik eller jag tog snarare en volt ner in diket med min cykel ;s skrapade upp bredvid knät och fick lite svårt att gå men vi åkte inte hem men som tur fick vi applåder av några små killar som var på gålen mittemot :) så åkte vi vidare till ungdomssamlingen de va otroligt tråkit där o: men fick en gratis glass av Janina eller gratis och gratis ska betala till henne sen ^^ och sen så åkte vi till bantan en liten stund sen ringde mamma och sa att jag måste komma hem nu och jag hade problem med att cykla så när jag kom hem försent fick utegångsförbud -.-" men Johanna kom hem med mig så hon lämnade hos mig en stund hihi vi tog sanning eller konsekvens :') hihi sen så åkte hon hem en 12 tiden åkte och sova direkt var så otroligt trött -.-" idag så ska jag inte göra nått eller jag måst kanske plocka bär -.-" men tror inte jag orkar lägga upp alla bilder från stockholm men jag lägger några nu :_ men jag tänker inte redigera dom (:
sista bilden fick jag inte så bra kvalite på för ljuset gjorde så det blev suddigt men han var sjukt bra att sjunga! :)
Ha de bra!
14 aug. 2011
Soligt + varmt!
Heejsan! :)
Jao kom hem för en stund sen från Isys hehe blev väkt imorgon av e viss person men de va kanske tur så vi inte sov bort den vackra dagen vi har idag soligt och varmt e de ;) när jag och Isy vaknade åkte vi upp och gjorde morgonmol till oss sen så åkte vi ut och gå med hunden haha de va kul ;) aop sen när vi kom hem så åkte vi till saln och låg där i soffan och pratade och skrattade vi pratade om skolan och killar ;) asså skolan börjar ju snart om 2 dagar o: imorgon får jag väl söka efter kläderna och gå och sova tidigt sen blir de school time -.-" skulle inte orka vi skulle kunna ha sommarlov i 1 vecka till :'D sommaren har gått sjukt fort och jag vet inte ens vad jag ska ha för jacka på mig ): mamma sa att jag skulle ta en tröjja som e förstor för mig o: men de blir väl det då :_ idag ska jag säkert va med Johanna för se vad vi hittar på om vi åker till Kållby på nån samling :_ har aldrig varit där på den där ungdomsamlingen ;o men kommer väl ett till inlägg imorgon ;)
Ha de bra!
Mina favvo låtar dom e så fina! <3
Jao kom hem för en stund sen från Isys hehe blev väkt imorgon av e viss person men de va kanske tur så vi inte sov bort den vackra dagen vi har idag soligt och varmt e de ;) när jag och Isy vaknade åkte vi upp och gjorde morgonmol till oss sen så åkte vi ut och gå med hunden haha de va kul ;) aop sen när vi kom hem så åkte vi till saln och låg där i soffan och pratade och skrattade vi pratade om skolan och killar ;) asså skolan börjar ju snart om 2 dagar o: imorgon får jag väl söka efter kläderna och gå och sova tidigt sen blir de school time -.-" skulle inte orka vi skulle kunna ha sommarlov i 1 vecka till :'D sommaren har gått sjukt fort och jag vet inte ens vad jag ska ha för jacka på mig ): mamma sa att jag skulle ta en tröjja som e förstor för mig o: men de blir väl det då :_ idag ska jag säkert va med Johanna för se vad vi hittar på om vi åker till Kållby på nån samling :_ har aldrig varit där på den där ungdomsamlingen ;o men kommer väl ett till inlägg imorgon ;)
Ha de bra!
Mina favvo låtar dom e så fina! <3
hos isysysy
Hejsaan! :)
E vid Isys nuu med Johanna ;) jaop jajaj vet inte vad vi ska gör amen vi har mest suttit framför datorn nu moahaha ;) ska sova här inatt ^^ kulkul undrar vad vi ska göra seen o: och Johanna ska typ hem nu ): jao kalaset var väl såder som vanligt satt vi och skrattade av ingenting? men ja skrattade gjorde vi iallafall ^^ sen så åkte jag och Hanna och spela fotboll ;) de va väl sådeer :_ haha ritade nått fiint på paint som jag tänker lägga in (; och Stockholms bilderna kommer imorgon om ni har tur ;) men nu ska jag inte skriva nått meer ;)
Ha de bra!
E vid Isys nuu med Johanna ;) jaop jajaj vet inte vad vi ska gör amen vi har mest suttit framför datorn nu moahaha ;) ska sova här inatt ^^ kulkul undrar vad vi ska göra seen o: och Johanna ska typ hem nu ): jao kalaset var väl såder som vanligt satt vi och skrattade av ingenting? men ja skrattade gjorde vi iallafall ^^ sen så åkte jag och Hanna och spela fotboll ;) de va väl sådeer :_ haha ritade nått fiint på paint som jag tänker lägga in (; och Stockholms bilderna kommer imorgon om ni har tur ;) men nu ska jag inte skriva nått meer ;)
Ha de bra!
13 aug. 2011
,,
Hejsaan! :)
har haft träningar idag med killarna ;) haha försovd mig typ ;$ men men jag hann ju iallafall! :D när vi kom dit syntes de inga killar där bara tjejer efter en stund kom 2 killar och de va 2 killar hela träningar och 13 - 15 tjejer så vi undrade vems träning de riktigt var ;) haha men ja vi hade träningar till 12 o: 2 timmar de bruk vi inte normalt ha men de va ändå jätte kul ^^ men på slutet så sprnag vi ;s uss de e alltid lika tungt för en som har astma! men jag fick medecinen nu så att jag klarar mig ^^ haha men jaa har typ städat hiih och sånt så de e bara att vänta tills kalaset börjar yeah ;) sen så åker jag till Isys och sover över där ;) skojjigt skojjigt :D kommer kanske ett till inlägg ikväll för jag har inget annat att skriva om nu o:
tänker lägga upp mina favvo låtar:
Ha de bra!
har haft träningar idag med killarna ;) haha försovd mig typ ;$ men men jag hann ju iallafall! :D när vi kom dit syntes de inga killar där bara tjejer efter en stund kom 2 killar och de va 2 killar hela träningar och 13 - 15 tjejer så vi undrade vems träning de riktigt var ;) haha men ja vi hade träningar till 12 o: 2 timmar de bruk vi inte normalt ha men de va ändå jätte kul ^^ men på slutet så sprnag vi ;s uss de e alltid lika tungt för en som har astma! men jag fick medecinen nu så att jag klarar mig ^^ haha men jaa har typ städat hiih och sånt så de e bara att vänta tills kalaset börjar yeah ;) sen så åker jag till Isys och sover över där ;) skojjigt skojjigt :D kommer kanske ett till inlägg ikväll för jag har inget annat att skriva om nu o:
tänker lägga upp mina favvo låtar:
Ha de bra!
Jaao kalas imorgon ^^
Hallu! :)
har plockat bär idag igen ;s och så har jag städat mitt rum ^^ känner mig jätte stolt ^^ men lakt upp bilderna nu på datorn men jag tror inte jag lägger int bilderna idag ska upp tidigt imorgon -.-" ska ha träningar med pojkarna igen ;s usch de har börjat bli kallt nu igen ;s åkte till Joes idag/kväll vi grillade korv och skrattade hahah ^^ var där med Isy och Angelina och vi hade jätte roligt ^^ japp japp men planerna imorgon är väl att vakna jävligt tidigt som sakt träningarna med killarna klockan 10 ;s sen cykla hem duscha hjälpa syrran med biskvi ( sorts kaka ) sen ska vi ha kalas för pappa och syrran och sen på kvällen om jag får för mamma och pappa ska jag åka till Isys med Joe om hon kommer och kanske Angelina :D yep skola snart ;s e grymt nervös ;s eller inte ennu men jag hoppas inte jag e nå nervös och att jag åker på rätt buss ^^ men nu ska jag väll åka och sova eller så småning om men jag har inte nå mer att skriva som e intressant ^^ joo jag och Joe e bäst på att göra upp eld och att göra kaffe ;) hahaha ^^
Ha de bra!
har plockat bär idag igen ;s och så har jag städat mitt rum ^^ känner mig jätte stolt ^^ men lakt upp bilderna nu på datorn men jag tror inte jag lägger int bilderna idag ska upp tidigt imorgon -.-" ska ha träningar med pojkarna igen ;s usch de har börjat bli kallt nu igen ;s åkte till Joes idag/kväll vi grillade korv och skrattade hahah ^^ var där med Isy och Angelina och vi hade jätte roligt ^^ japp japp men planerna imorgon är väl att vakna jävligt tidigt som sakt träningarna med killarna klockan 10 ;s sen cykla hem duscha hjälpa syrran med biskvi ( sorts kaka ) sen ska vi ha kalas för pappa och syrran och sen på kvällen om jag får för mamma och pappa ska jag åka till Isys med Joe om hon kommer och kanske Angelina :D yep skola snart ;s e grymt nervös ;s eller inte ennu men jag hoppas inte jag e nå nervös och att jag åker på rätt buss ^^ men nu ska jag väll åka och sova eller så småning om men jag har inte nå mer att skriva som e intressant ^^ joo jag och Joe e bäst på att göra upp eld och att göra kaffe ;) hahaha ^^
Ha de bra!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

