22 dec. 2011
Gäsp..
Skrev ett jätte låångt inlägg om hur trött jag var men så tryckte jag på X! så smart som jag är ): men nåja jag är trött som ni alla vet steg jag ju upp klockan 6 så nu orkar inte jag sitta framför datorn och odla fyrkantiga ögon! istället åker jag och tittar på tv med popcorne och odlar en tomte mage till julen! ;) borde städa också men de gör jag imorgon tror jag jaja Gonatt då :*
Pirret i min mage när jag ser dig gör mig knäsvag! <3
Jullov!
| Bara för att jag vill så kommer det en bild som är oredigerad och gammal (: |
Han är ändå bäst! <3
21 dec. 2011
Har vari en bra dag woho äntligen! ;) har fått en ny skärm också nu som funkar men får inte va på den för de e onsdag yeeh -.-' åkte till isys efter skola skulle hjälpa henne med att välja frisyr men de blev istället så att hon fixade mitt hår men de blev platt igen efter en stund och nu har jag försökt fixa mitt hår lika som isy gjorde men de går int -.- har en allt för dålig plattttång ): bajs också.
20 dec. 2011
mobil inlägg
Bloggar ännu från mobilen har inte alls fått igång nån dator! Men de kommer kanske en på julen eller efter pappa sa nått om att tomten kanske har en dator så vi får se (; har varit en ganska chill dag ida förrutom matte provet! Men de gick helt okej får kanske en 5 :) på rella så pysslade vi gjorde nå sorts tändsticks ask eller vi pyntade den ;) sen så hade vi " knytkalas " de va hur tråkit som hellst vår lärare var sjuk så vi var tvugna att ha en vikarie hon sög nå otroligt! Vi fick inte prata vi var tvugna att göra nå sorts korsord och de sög brutalt! Men får hoppas de blir kulare imorgon då ska ha knytkalas då också men då ska vi ha med vår klassföreståndare :) och vi slutar tidigare imorgon också och på torsdag har vi julavslutning! :D fyke var inte så dåligt heller tittade på nå brand film sak och nå kille som sprängde handen av sig ;s har klätt julgranen idag och satte dit stjärnan för första gången :o hih ^^ syrran var hit för nå stund sen och fixade mina ögonbryn myser i sängen nu med pandan Per gillar verkligen honom har sovit på hans ben ända sen jag fick den <3 ska försöka sova nu så jag hinner äta nått på morgonen :)
Gonatt!
Gonatt!
18 dec. 2011
16 dec. 2011
Har varit en helt okej skoldag, den har varit lite bättre, behövde knappt plugga något (; hade matte, reknade lite och sen pratade vi resten av timmen om lite olika saker (: hade religion sen skrev som vanligt i häftet och sen läste vi lite i religion boken och skrev i gröna häftet, hade hälsa sen, pratade om sömnen och skrattade, de va typ allt vi gjorde på hälsa (: sen hade de christmas fever, de va några som sjöng, de va faktist jätte fint (: sen hade vi finska, tror att vår lärare hade nå fel idag de ända vi gjorde var att se på nån finsk julkalender, förstår inte ett skit men dendär nissen va bara för söt (': sitter och äter godis nu då (; vet inte vad dom händer ikväll nått iallafall (;;
tänkte avsluta detta inlägg med 2 låtar (:
tänkte avsluta detta inlägg med 2 låtar (:
15 dec. 2011
Önskelista (:
Finns mycket mer som jag vill ha ännu men är tyvär tvungen att börja kolla på läxorna nu ;s blev inget julavslutning heller orkade inte börja gå och har ändå så mkt läxor så ;s nåja läxläsning nudå! :_
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






