1 mars 2012

-> Vaasa

Har inte alls haft nån lust att blogg nu under sportlovet, så ja de är därför min blogg inte har varit så aktiv :_

Men ja iallafall så idag ska jag till Vaasa ft. Elin & Isy (:(:
ska bli kulkulkul :D
ayee, hoppas jag hittar nå byxor eller sånt ahah (:

Sitter & tittar på Disney Channel nu (;(;
javet javet, jag gör de hela tiden men sööu?
om de inte kommer nå intressantare på tv så blir de Disney Channel <3 

Sportlovet har varit sådär, de skulle kunna va lite bättre men nåja,
& sportlovet är ju inte slut ännu (:

jaja, skriver kanske nå senare,
beror på när jag kommer hem (:

pushej<3



stjäärlek till bildeeeenh <3

26 feb. 2012

Kalasandenenen!

Har inte hunnit blogga nå på läng? tror jag.
jaja, men har haft 2 kalaser efter varandra,
& jag har fått så mycket fina paketer! <3
allt va nästan rosa hahah (;
lägger bilder på dem sen i bloggen,
men nu efter som att jag fyller imorgon,
eller ja det är imorgon om några minuter ( när klockan är över tolv då )
så ska jag äta godis för fylla muggar & se på Nalle Puh - Nya äventyr i sjumilaskogen,
somnade förra gången ):
jaaop, ha de bra nu <3

FFjortis om 17 minuter!

25 feb. 2012

trummvirvel!

Känner mig grymt duktig idag!
vaknade i tid för att åka på träningar :D:D
men jag somnade då jag tittade på Nalle Puh ):
han är världens goaste björn <3

Igår kom Joe ti mitt,
vi var jätte duktiga ( kan inte säga vad vi gjorde för mina vänner läser min blogg & det ska va en överaskning, men jag säger imorgon vad vi gjorde (; )


Ska ha kalas nu idag ahaha (;
men har inte ritat min gris eller gjort det kalasigt här ):
men så fort jag har skrivit inlägget ska jag börja pynta till kalaset :D
aah <3
ja, bajs på er <3


23 feb. 2012

blablabla

Skolan va helt okeeye,
hade finska ):
men pass på! hahah.
Imorgon e de sportlov!
Ochså har vi en vikarie på finska, hoppas hon är bättre en hon vi har nu (;
jaja, jo föresten jag fick 7- på matte provet!!! :D
yeop, slipper väl inte ut nå på fredag, är tvungen att städa huset ):
Ska ha " feest " på lördag (;
Blir 14 på måndag :D:D


20 feb. 2012

Dagens







tröttis

Trött chey sitter & skriver ett blogginlägg!
Måste nog säga att jag är jätte snäll,
istället för att sova skriver jag blogginlägg till er där ute! :)

Tror int ni vill veta hur min dag har varit men det får ni veta ändå :*
Okey, hade först Kemi, gick egenom läxan & sen experimentera(heter de så) vi ahah (:
Efter det hade vi matte prov ;s men som jag skrev i förra inlägget så gick de säkert bra!
Har ännu ett prov till imorgon, modde ;s men de klarar jag nog av, :D
Hade Husis dom andra 2 timmarna måste nog säga att de var dom tråkigaste husis timmarna vi har haft på denna period!
jaja, skit i he.

Har vari duktig flicka & tagit kort dit ute,
de va jätte fint, solen sken, yey.