30 mars 2012


Johanannana är här men hon ska hem om några minuter ):
jaja, hej.

27 mars 2012

Jag fick:
I touched Liam Payne,
so we danced with a spoon, yay va gulligt.

Vad fick ni då? (;

rosa himmelelel!

aaah, varför är jag så trött hela tiden? o:
är trött 24/7 .. jaja men i helg ska jag sova ut när mamma & pappa åker på dansgalan(y)
Janå skolan har vari sådär,
helt ok har inte hänt nått speciellt.
Hade träningar efter skolan vi väntar alltid 1-2 timmar i skolan då ;)
& idag åkte vi på gym i sportis ^^
jaaa, de gick ju sådär prövade alla saker men vi tog dem bara 2 gånger & sen bytte vi hahah (;
Seeeen spelade vi lite & sånt crap, ska snart hoppa i duschen.
Det är så irriterande jag har ju ett par svarta byxor (dom är mina favorita)
& nu har de kommit hål mellan bena på dem så jag kan inte ha nå tröjor som passar till tights! ):
suris här ja..
Btw så är himmlen, himlen(?) rosa (:(:
ser ut som rösa sockervadd <3<3
jaa ska hoppa in i duschen nu & sen ska jag slå mig ner hos min bästa vän tvn & titta på top model sverige (;;

Kommer inget inlägg imorgon pga att det är onsdag! 

26 mars 2012

Nu ska hode minder fa å sova (:(:

Terese frågar efter godis.

ba för att madden tkr att vi e söt.
hahahah, mobba inte rubriken,
jag frågade pappa vad jag skulle lägg för rubrik & han kom med denna intressanta rubrik,
jag frågade faktist efter godis för 20 sekunder sen så (;
De regnar :D så snön kommer smälta bort & snart blir de vår, & sen sommar <333333
skolan var helt okej,
blev tvungen att sprätta på handarbete & de är ju inte så kul när det är svart tråd & svart tyg -.-
ja hade finska sen, de är faktist inte så farligt (:
har ordstafett typ hela tiden & det är jätte kul :D
haha!
hade gymppa sen, fick välja mellan innebandy & cirkelträning så somliga tog innebandy & fyra tog cirkelgymppa.
Åkte till isys efter skolan men de blev inte nå länge de..
mamma ringde hem mig så jag var hemma en 5 tiden,
så var syrran & Adela här,
jag & syrran åkte till loppis som de har här i byn & handlade byxor till Adela,
skulle köpa ett par puma skor men dom var borta ):
nåja, har träningar imorgon & jag har inte sålt strumporna ännu -.-
men ska ta dem till skolan så får de titta på dem då (:(:(:
argh vill ha sommaar! punkt.

 

25 mars 2012

söndag. blöö




 Rolig kväll igår då (;
Jag, Isy, Angelina & Hanna åkte ju till Antons där bjöd han oss på tacos & sånt (;
Sen så spelade vi Buzz & sen eyetoy,
hatar verkligen antons lägenhet! då vi kommer dit är det som att vara i en bastu!
yeeoop, var där till en 12 tiden,
för se vad jag hittar på idag,
vill vara med min knasiga vän Johanna men hon är i staden hos sina kusiner ):
blir kanske en helt vanlig hemma kväll som de brukar bli när det är söndag (:
Men jaa, hoppas ni får de bra då! :)

24 mars 2012

-> Aaantons i kvällenene!

Tjabalaba!
Har inte varit på datorn på 2 dagar ;o
så därför den dåliga uppladdningen!
men ja iallafalll igår kom jag & isy på den galna iden att bjuda vär kära vän anton på middag (;
Subwaaaay <3<3<3<3
så de kom till mitt & var här en stund satt mest & pratade om när isy & anton var liten, ojoj vilket skratt vi fick! hahaha (;
Isy sov här sen då, så 9 steg vi upp & åkte på träningarna (;(;
Men idag/kväll åker jag, isy & kanske angelina till Antons, så får se vad vi hittar på där (;(;
ooh! hittade en grymt bra låt o:
så nu ska ni få höra den då (;
hahaha!