![]() |
| sötast♥♥ |
30 sep. 2012
29 sep. 2012
Fick inte åka ut nå ikv pga öronen -.- men de värker inte lika mycket :D
hah ja men de är ändå helt ok att vara hemma en hel helg, håller på att ha en movie maraton med mig själv har sett en film redan, Bring it on och den var sjukt bra! Ska kolla på Freaky Friday nu ;;
hah ja men de är ändå helt ok att vara hemma en hel helg, håller på att ha en movie maraton med mig själv har sett en film redan, Bring it on och den var sjukt bra! Ska kolla på Freaky Friday nu ;;
28 sep. 2012
Filmen var sjukt bra!! åh guud, ÄLSKAR DEN! ♥
Trailern.
ARHGAHAGREJHA! :D
Äntligen fungerar swefilmer! har varit nå fel har inte kunnat se på nå film ):
men nu då nu ska jag kolla på LOL! ahahahah♥
Ska upp kl 9 imorgon så kan inte kolla på film inatt, eller jo de kan jag men inte hur länge som helst, ska på nå rippiskit.. jaja men nu ska jag se på film!
men nu då nu ska jag kolla på LOL! ahahahah♥
Ska upp kl 9 imorgon så kan inte kolla på film inatt, eller jo de kan jag men inte hur länge som helst, ska på nå rippiskit.. jaja men nu ska jag se på film!
![]() |
| yap domhär 2 är med i filmen, 7kt sööta! ♥ |
27 sep. 2012
öroninflammation
Har inte kunnat sova nå inatt mitt öra har värkt nå otroligt uschfyblä.
så jag åkte inte till skolan heller, åkte ist till sjukhuset och nu har jag tydligen öroninflammation också. Åkte sen och köpa en tröja, mjukisbyxor och en tubhalsduk så då har jag köpt de jag behöver till lägerskolan, haha.
Ska fortsätta att lyssan på Olly Murs och läsa bloggar nu.
(:
så jag åkte inte till skolan heller, åkte ist till sjukhuset och nu har jag tydligen öroninflammation också. Åkte sen och köpa en tröja, mjukisbyxor och en tubhalsduk så då har jag köpt de jag behöver till lägerskolan, haha.
Ska fortsätta att lyssan på Olly Murs och läsa bloggar nu.
(:
25 sep. 2012
Har frusit typ hela skoldagen ;s usch va de e kallt i skolan egentligen ;s
jaja, isy kom till mitt efter skolan åkte ut och gå en liten bit med Naala och Netta då och jaa lite sånt typ hah (:(:
Har inga läxor till imorgon heller så de e grymt skönt de å!
Och snart ska jag på lägerskola med dom andra också ;s usch har ingen lust.
jaja, isy kom till mitt efter skolan åkte ut och gå en liten bit med Naala och Netta då och jaa lite sånt typ hah (:(:
Har inga läxor till imorgon heller så de e grymt skönt de å!
Och snart ska jag på lägerskola med dom andra också ;s usch har ingen lust.
![]() |
| dagens smajl (: hahah. |
24 sep. 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)













