30 nov. 2012

hjojojojojo.

cambild.


Har sprungit runt i huset kanske 20 gånger och letat efter nått att ha på mig, hittade nu inget men får ta de jag har.. jaja ska bara vänta nudå tills dom kommer, är ungefär klar ti disco men usch nåja, får hålla tummarna att de blir kul iaf!


Discooooh.

Normal skoldag ungefär (: hahah nejmen, ska snart börja ställa mig för ikväll, disco ikväll så yep hoppas de blir kul de då, haha.
Ska börja ställa mig så småningom, baj!



Fick klassringen i onsdags, gosigvärre<333333 td="td">

29 nov. 2012

nollkontroll.


Kom hem från staden för 1-2 timmar sen, det har ju blivit riktigt kallt nu ;s
Men ja, tänkte köpa en tröja som jag skulle ha på Disco imorgon men hittade inget så får se vad jag trollar fram ur garderoben eller så åker jag till min vackra fru Johanna och tar lite kläder av henne, moaahahha ;) såkandegå.

Snart lilla jul, om 2 dagar bara om jag minns rätt då o:
Skolan annars har varit helt ok, är otroligt trött på dagarna pga. mycket bla. vädret (: hahah.
Ska snart åka till sängs om inte jag hoppar in i duschen först.. de tror jag att jag gör, intressant mh ja bra :) Ska börja ställa mig nu så att jag stiger upp till klockan 7 iaf denna vecka!
Godnatt alla söta♥


27 nov. 2012

Åkte till skolan idag iaf hade stegring på kvällen men sööu (:(:(:
De var nå teater sak(?) andra timmen så missade heela den hette Fantomens (lilla)syster, Fantomen var så gullig ♥ åsånt så ja skolan har varit helt ok :):)
Just nu sitter jag och lyssnar på breaking dawn part 2 soundtrack, tror att jag ska börja gråta, nu är de slut hela sagan har slutat usch va deppit.. nåja får åka till Isys när jag vill se på filmerna och gråta med henne, haha♥


sötasmåflickor♥

Normal bild på mig sen (:

26 nov. 2012

Voj snygging..

hahahahhahahahahha!


Tog en extra dag ledig. Kände mig inte så helt frisk när jag steg upp så jag stannade hemma, kände på mig att det igår också trodde de skulle gå över men nope, sitter just nu och söker efter nån bra låttext som vi ska ha till modersmål, nån dikt sak men man kunde tydligen ta en låttext också jippey!
Ska söka vidare låtar nu och tänka, haha!

25 nov. 2012

Hade inte tid att blogga igår.
Var först på konfirmations lektion och sen hoppade jag i duschen och sedan åkte jag, anton, johanna och isy mot staden. For till Bion köpte biljetter och sen efter en kort stund kom Elin också och sen¨åkte vi in i biosalongen och väntade tills BREAKING DAWN PART 2 BÖRJADE♥
Den var så otroligt fin! åååh gud, fick gråta av mig lite i filmen också, den fångade mig verkligen kändes som att jag var med in i filmen, älskar den♥
Sedan åkte vi till Johannas (jag, isy och anton) var där till 12 och sen åkte jag direkt till sängs var så himla trött efter en fin kväll♥
Har haft kalas åt Adela (igen) men de är alltid kul att få äta gott hahahah(tjockis) ;)
Jamen ska gå och leka med Adela nu en stund.
Hejdå!


,