2:16 ♥
29 dec. 2012
27 dec. 2012
Nu far jag å äta Jul skinka och sen far jag å sova, Gonatt♥
Fint besök
Hade fint besök idag ;)
Först kom Isy till mitt kl 2, hade photoshoot sen drack vi glögg och sen en 5, 4, 3 tiden kom Angelina och dricka glögg med oss, sen kom Anton och tillsist Johanna ;)
Gjorde de vi alltid gör skrattar, river mitt(eller var vi är) rum, skadar oss, och skrattar ännu mera (:
Haha såna gosingar vi är♥ jaamen bjuder på denna bild då, var tvungen att sudda över våra ansikten men nog är vi söta ändå ♥
Först kom Isy till mitt kl 2, hade photoshoot sen drack vi glögg och sen en 5, 4, 3 tiden kom Angelina och dricka glögg med oss, sen kom Anton och tillsist Johanna ;)
Gjorde de vi alltid gör skrattar, river mitt(eller var vi är) rum, skadar oss, och skrattar ännu mera (:
Haha såna gosingar vi är♥ jaamen bjuder på denna bild då, var tvungen att sudda över våra ansikten men nog är vi söta ändå ♥
![]() |
| Anton orkade jag inte sudda över, han hade naturlig skönhet på denna bild, hahah! Inklämda i min stoora säng, fint måste jag säga, fint :) |
26 dec. 2012
25 dec. 2012
Julen var helt ok, gjorde de vanliga åt öppnade presenter kollade Kalle Anka osv.
En bild får ni av det jag fick av tomten och sen ska jag kolla på victoria's secret fashion show, åh äntligen säger jag bara! ♥
En bild får ni av det jag fick av tomten och sen ska jag kolla på victoria's secret fashion show, åh äntligen säger jag bara! ♥
![]() |
| Detta fick jag av tomten. |
- Stativ
- sockor
- godis, + slickepinnar som jag inte orkade ta fram :)
- T-paita
- Filt
- Nå att lägg på naglar
- Cupcakes tillbehör, typ :)
23 dec. 2012
Jul imorgon då!
Har sovit länge idag otroligt sköönt♥
Åkte sen med mamma och pappa till staden och handla lite grejs, sen mot Jeppo till syrran.
Hon "sminkade" mig, finns bild på insta teesw där finns också julklappen jag fick av syrran, kommer nog att lägga upp en bild här också, sen när jag tar en då.. Får se vad jag ska hitta på nu för skojigt.
Hejdå, och God Jul på er, tror knappast att jag hinner blogga imorgon!
Åkte sen med mamma och pappa till staden och handla lite grejs, sen mot Jeppo till syrran.
Hon "sminkade" mig, finns bild på insta teesw där finns också julklappen jag fick av syrran, kommer nog att lägga upp en bild här också, sen när jag tar en då.. Får se vad jag ska hitta på nu för skojigt.
Hejdå, och God Jul på er, tror knappast att jag hinner blogga imorgon!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



