27 jan. 2013

Fuck YOLO. I'm a cat, 9 lifes bitch.

Kalaset var sjukt kul, mycket skratt blev det (:
Efter kom Isy till mitt och sova, satt och pratade en stund sen blev det tyst och vi(jag?) somnade XD
Vaknade halv 11 - 12? och just nu har jag inte gjort nått.
Får se vad som händer sen ikv, kanske hemmakväll? Får se.
Men har inte nå mer att komma med nu.
PUSS!


Bjuder på denna, men visst är vi snygga? ;D

26 jan. 2013

stop wishing, start doing.


 Bloggen har stått stilla en stund nu men ja de e ju skönt att se livet genom ögon istället genom en dataskärm, så jag har inte varit på datorn så ofta heller det är därför bloggen har stått stilla.
Men iallafall är det lördag idag och dagens schema är att åka på kalas! :D
Hoppas det blir jätte kul, eller kul hoppas jag på eftersom att min dag/morgon inte började så bra..
hatar att vara hemma!
 Men iallafall så igår var Johanna och Anton här, gjorde kokosbollar och sen började anton se vad jag skulle ha på mig imorgon(ikv) men ja, vi får se om jag tar det XD
Sen kollade vi några YT klipp på hans mobil, somnade när vi höll på att kolla så dom försökte smyga undan och åka hem men vaknade sådär snabbt och tänkte följa med till dörren men behövde inte det, haha. Ja men ikväll står kalas på schemat så bara att vänta tills klockan slår 20:00 nudå!
Ha de bra sådär annars då (: 
PUSS! 




20 jan. 2013

Hotell Transylvanien

Kollade nyss på Hotell Transylvanien och jag rekommenderar  den stort! haha den var så gosig ^^

trailern är tyvär på svenska -.- 



Orkade inte redigera bilderna så ja dom ser ut som dom gör.







Konstigt nog var himlen blå idag, helt blå vackert blå, blå.

-> bastuuuuh♥

Har varit jätte fint väder idag och jag har varit duktig, har varit ut och fotat lite så lägger dom här snart idag eller imorgon vet inte riktigt, haha. Men iallafall så ska i bastu nu, eller snart men jaa.
hej.

19 jan. 2013

If a man whistles at you, don't turn around, ignore him. You're a lady, not a dog!

Vet att jag inte har bloggat, jobbit. Men iaf har vi helg nu♥ 
Sov inte så länge men låg kvar i sängen en lång stund, jag älskar min säng!
Men ikv då, ska till isys med dom andra och ha myst. Syrran är här nu så borde väl slita mig från datorn och vara lite social, haha!