Hejsan!
Idag e de tisdag dom bästa skoldagarna och förståss fredag! :"D men i alla fall i skolan första timmen hade vi fysik vi blev klar med boken så bajbaj fysik boken ^^ sen nästa timmen hade vi gymnastik vi spelade fyramål,, alltså herriguud menaade gå fram till några i klassen och ge dom stryk blev så jävla irriterad på dom! att dom inte ens kan förstå att det bara är en lek och inte på liv och död! mh men vi förlorade ju men vi hade ändå roligt på gymppan! :D sen hade vi finska den timmen gick otroligt fort vi skulle göra några blad som vi sen ska ha att läsa på till finska provet ( som jag hoppas kommer att gå bra! ) :) sen hade vi bildkonst vi fortsatte med det som vil höll på nämligen några blommor som vi ska sätta upp på fönstre som dekuration till sommaren! Idag när jag kom hem räknade mamma skoldagarna och om hon räknade rätt så är det bara 20 dagar kvar,, längtar otroooligt mycket att fö börja i högstadiet! :"D tänckte också åka till Angelinas och se på film med några andra kompisar men då skulle jag ha måsta cykla dit och jag är så otroligt trött så jag skulle inte haft orken att cykla dit,, och imorgon har vi som fotbolls träning att åka till Purmo och se när vår tränare ska ha match vi ska nämligen se på dom som spelar så vi ser hur dom gör och så att vi lär oss och jag ska titta på målvakten så de kommer att vara lätt att hitta henne då! ^^ Jaa,, just nu lyssnar jag på musik och är på Facebook händer inte så mycket där och vet inte om jag tänker va på datorn så länge till vi får se hur länge jag orkar! ^^ och imorgon börjar vi 8 ; / men sen e de bara 2 dagar kvar till helgen! :D och jag har ett stoort problem jag vet inte vad jag ska åka på för disco dom har nämligen 2 discon som jag jätte gärna vill åka på men de är ett svår beslut för mig att välja .. men de löser sig hoppas jag om inte lämnar jag väl hemma och titta på film och sitta framför datan ^^ jag har ju klippt mig men det var en stund sen hihi ^^ men nu ska jag inte skriva nå mera,,
Idag e de tisdag dom bästa skoldagarna och förståss fredag! :"D men i alla fall i skolan första timmen hade vi fysik vi blev klar med boken så bajbaj fysik boken ^^ sen nästa timmen hade vi gymnastik vi spelade fyramål,, alltså herriguud menaade gå fram till några i klassen och ge dom stryk blev så jävla irriterad på dom! att dom inte ens kan förstå att det bara är en lek och inte på liv och död! mh men vi förlorade ju men vi hade ändå roligt på gymppan! :D sen hade vi finska den timmen gick otroligt fort vi skulle göra några blad som vi sen ska ha att läsa på till finska provet ( som jag hoppas kommer att gå bra! ) :) sen hade vi bildkonst vi fortsatte med det som vil höll på nämligen några blommor som vi ska sätta upp på fönstre som dekuration till sommaren! Idag när jag kom hem räknade mamma skoldagarna och om hon räknade rätt så är det bara 20 dagar kvar,, längtar otroooligt mycket att fö börja i högstadiet! :"D tänckte också åka till Angelinas och se på film med några andra kompisar men då skulle jag ha måsta cykla dit och jag är så otroligt trött så jag skulle inte haft orken att cykla dit,, och imorgon har vi som fotbolls träning att åka till Purmo och se när vår tränare ska ha match vi ska nämligen se på dom som spelar så vi ser hur dom gör och så att vi lär oss och jag ska titta på målvakten så de kommer att vara lätt att hitta henne då! ^^ Jaa,, just nu lyssnar jag på musik och är på Facebook händer inte så mycket där och vet inte om jag tänker va på datorn så länge till vi får se hur länge jag orkar! ^^ och imorgon börjar vi 8 ; / men sen e de bara 2 dagar kvar till helgen! :D och jag har ett stoort problem jag vet inte vad jag ska åka på för disco dom har nämligen 2 discon som jag jätte gärna vill åka på men de är ett svår beslut för mig att välja .. men de löser sig hoppas jag om inte lämnar jag väl hemma och titta på film och sitta framför datan ^^ jag har ju klippt mig men det var en stund sen hihi ^^ men nu ska jag inte skriva nå mera,,
CYA!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar