27 sep. 2011

ingen rubrik!

Efter en dag med mycket tårar och kramar mår jag nästan helt toppen! känner mig ännu lite nere efter allt som har hänt och som händer nu! fick reda på mera saker nu vad som har hänt sen allt hände i skolan och jag har en sån lust att gå och källa ut nån nu! att ljuga bakom ryggen för nån är ju aldrig okej! känner mig som världens dåligaste människa nu just, men det kanske är rätt ått mig! sista timmen i skolan trodde jag att allt skulle bli okej jag skulle glömma allt som hände i skolan idag min klass gjorde mig verkligen på humör, när jag var lessen ville jag va de men jag kunde inte det för killarna i klassen gjorde så att jag började skratta och det var verkligen tur! jag tänkte inte klara av hela dagen men tack vare klassen och alla mina underbara vänner så blev allt helt okej! men nu e jag otroligt arg, arg på allt, men mest på mig, att jag inte lyssnade på mina vänner från första början då skulle aldrig detta ha hänt, jag måste verkligen börja höra på mina vänner och följa mitt hjärta, för jag vill inte såra någon och jag vill inte bli sårad något mer! tänker bli mer försiktig nu och ska försöka att inte göra något som jag kommer ångra! ska tänka egenom allt jag ska göra så jag inte sårar någon nå mer! hatar verkligen att såra människor! efter de som hände för några månader sedan så blev jag jävligt lessen att jag inte hörde på mina vänner då skulle de ännu kanske vara vi, men som jag är så ska allt hända direkt utan att tänka mig för om de är det jag utom jag gör det medetsamma! och de e verkligen ett stort misstag man kan göra! man kan förlora allt exakt allt! så tänk efter om ni gör rätt så ni inte ångrar er, man kanske inte får en chans till! men ni ska ta vara på singel livet så länge ni kan! för det tänker jag göra! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar