Det finns så mycket som man ångrar här i livet!
Jag ångrar alla dumma saker jag har sakt till mina vänner,
allt bara kommer ut flygande ur munnen utan att jag täncker mig för.
Har försökt blivit lite försiktigare med vad jag säger.
Men mest av allt som jag ångrar är, ni kanske ändå vet vad jag kommer att skriva somliga av er vet vad som har hänt och somliga inte,
somliga tycker att det är barnsligt och somliga inte,
men om jag ska va ärligt jag tycker att det är jätte jobbigt det som har hänt,
varje dag, timme, minut, sekund,
sitter jag och tänker på vad som skulle ha hänt om jag inte skulla ha gjort det som hände,
skulle det va vi nu?
tror jag aldrig kommer att få svar på den frågan.
Ångrar att jag satt kvar med honom ångrar att jag inte pratade med dig när det hände ångrar allt som jag gjorde.
När jag tänker tillbaks till 2.4 så märker jag att jag var lycklig då,
jag var lycklig med dig en underbar känsla var det när jag var med dig,
att bara höra din röst fick mig att le,
att se dig skratta lyste upp min dag,
att känna din hand på min,
att få krama dig hur mycket jag ville,
det var som en dröm en dröm som gick i uppfyllelse, kommer jag nångång känna samma känsla igen,
alla minnen vi har kommer alltid finnas i mitt hjärta, saknar allt med dig,
filmkvällarna, när vi var hos din vän, när vi tittade på pocahontas, när vi var ute och gå,
önskar att jag visade mer kärlek till dig, som du visade till mig.
Ångrar att jag förstörde det vi hade, önskar bara att allt kommer bli som förr,
att du förlåter mig förr eller senare. ♥

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar