Har haft en jätte mysig kväll med Johanna, har tittat på film och ätit gott och imorgon skolan.. vill inte dit har ingen lust, allt kommer att kännas så fel, det gör det redan men ändå, kan inte sluta tänka på dig, går bara inte trodde jag hade kommit över dig men nej de har jag inte.. saknar dig enormt om du bara visste..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar