8 dec. 2011
Snö.
Kom hem för en stund sen från frissan (; blev faktist helt okej (: tkr om den däär tjejen som klipper mig, hon e sjukt duktig o: jaja hade geografi förhör, gick faktist bra o: sen hade vi nå lek (; sen hade vi finska, gick egenom läxan och gjorde nå övningar, hade gymnastik sen, de va inte så tungt, haha nå jag tog inte i så mycket kanske därför (; jaja men de va helt okej (: hade bildkonst sen :_ vet inte hur många gånger jag har suddat men nu har jag äntligen bestämt mig att rita Kalle Anka (:: de har snöat idag också ): jaja ska börja gå och kolla vad vi hade för läxa nu o: har förhör imorgon också ):
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar