7 jan. 2012

lalal

Behöver verkligen ett par byxor, 
dom som jag har nu är verkligen nötta
och dom andra 2 som jag köpte på samma ställen är för stora 
och dom andra byxorna använder jag inte,
vet inte varför jag inte använder dem men de är bara så, 
så ett par nya byxor skulle sitta fint i min garderob!









 Och domhär strumporna är bara för söta så de är också ett måste! hahah!

får se om jag slipper till kokkola nu snart då ska jag minnsan komma hem med ett par byxor eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar