jätte söta var dom (':
tänkte slänga in nå bilder därifrån (:
![]() |
| outfit |
![]() |
| 1-4:an (: |
![]() |
| Kören (: |
![]() |
| 4(?) - 6:an |
![]() |
| 6:orna sjöng sin "farväl" låt, ja man kan väl säga så x) |
![]() |
| Fin cheey <3 |
![]() |
| En till fin cheey <3 |
![]() |
| fiina cheyer <3 Det var lite svårt att hitta en bild på båda två för de kollade ått olika håll hela tiden x) |









Inga kommentarer:
Skicka en kommentar