Har vari ut heeela dagen och fota Isy,
kom no mycket bilder men eftersom att jag är på den dåliga datorn så lägger jag inte in dom nå har dom ännu på kortet och sen lägger jag dom på bärbardatorn istället. Har haft tungt att andas idag också ;s så när jag hde fotat isy och åkt till hennes så hon fick lägga upp bilderna så åkte jag hem igen,
så har varit här hemma nu hela kvällen ska lämna här också ska ta de lungt nu resten av kvällen, har sovit sen klockan 6-7? till runt 9 tiden ;s
Ska upp tidigt imorgon också ska ti stan med mamma från morgonen ;s
Ja, blä vad tråkit men nåja imorgon är de ju fiskets natt + att vi har match,
har ingen lust att spela om jag ska må såhär, men jag åker ändå tar med mig min vackra medecin -.-
jaja hittar int på nå mera intressant och dedär var ju intressant men nu ska jag surfa vidare här och se om jag hittar nå roligt :*


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar