10 juni 2012

Kvällen börjar lida mot sitt slut och jag har suttit här inne heela dagen ;s
Men nåja det är ju söndag och det märks,
man gör aldrig nått på söndagar typ (::
Men jao, ska arbeta imorgon också men då tänkte vi åka först halv 11 eftersom att vi hela tiden har åkt dit klockan 10 och halv 10, skönt ändå med en timmes sovmorgon hah, ska försöka komma i tid denna gång då! (;;
Har ju match imorgon också, får se om jag får åka på den mamma låter lite osäker..
Men hoppas på de bästa bara! (:
Hade göwtt nudå (:::


Calippo<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar