Hej! kom hem för en stund sen från Angelinas var helt okej lite trött va man ju som alltid.. :) men först så mött jag Isy och Joe vid sax essi och sen cyklade vi till Hannas och väntade på henne där sen åkte vi mot Angelinas så kom hon cyklande som super maan haha,, sen stod vi däär ute nånstans och funderade på vart vi skulle åka så åkte vi till Punsars det är ett ställe där man kan simma typ vi gjorde inte så mycket där fottade och skrattade och cyklade och sånt sen åkte vi till Angelinas vi åkte in i muminhuset för hon och en kompis hade klistrat upp bilder på kändisar där så vi ville se hur de såg ut ^^ sen åkte vi in där gjorde vi nästan inget vi läste nå böcker och ritade och sånt sen åkte vi hem och de va jätte kallt ;s men nu ska jag väl snart börja gå och sova så jag orkar upp imorgon.
Gonatt alla sötisar! <3
8 maj 2011
7 maj 2011
Wihoo! :D
HejHejHejHejHejHej! nu har man äätit dååä svampsoppan va inte så god :s men maaajsen den va så otroooligt good! och jag fick min häämnd på den ;) hihih mh men halv 8 så ska jag ut på byyet med I, A, J och H ^^ hmm imorgon blir det väl att äta mera kommer se ut som en flodhäst ;s men som tur har vi träningar på måndag ! :)) och sen på torsdag har vi match ;s kommer va jätte nevös ska nämligen stå i mål och jag hoppas att dom inte får några mål på mig! och ännu till ska mamma och syrran komma och titta på och kanske syrrans pojvän ;s NU KOM EN BMW KÖRAND OM HÄR! :DD <3 ojoj soleen lyser in genom fönstret på mina been och de värmer ;o hahah tårtan var jätte rolig alla hadee problem med att skära tårtan ^^ men nu e jag mätt och beloten ;) men nu vet jag inget mera att säga ska fortsätta vara här en liten stund och sen åker jag,, kommer säkeert ett inlägg till ikväll! :D
Dagens söötis! <3
aw, kanske gulligaste rockstjärnan? :")
CYA!
Design!
Hejsaan! :"D
har bytt design nu! den andra var jätte gullig men nu när det är " sommar " så ville jag ha en ny och somrig design! :) och grönt är ju en vacker färg på gräs, löv o.s.v :)
har bakat idag ganska mkt ;o meen jaa maten e vääl snart klar så man ska väl hoppa iväg till köket snart och äta gott gott vi får nämligen svampsoppa nomnom :3 och sen får vi grillat majs, stekt kött och klyftpotatis och sen till efterrätt får vi tårta och kaffe/mjöd/saft/ vatten! :D hihi blev just anfallen av en majs bit den skööt mig i halsen :s mh men ikväll om jag får för mamma så ska jag ut med Iselinn, Johanna, Angelina och Hanna vi kommer mest att vara ute på byet men jaa nu vet jag inte vad jag ska skriva kommer väl några inlägg till ikväll :)
CYA!
har bytt design nu! den andra var jätte gullig men nu när det är " sommar " så ville jag ha en ny och somrig design! :) och grönt är ju en vacker färg på gräs, löv o.s.v :)
har bakat idag ganska mkt ;o meen jaa maten e vääl snart klar så man ska väl hoppa iväg till köket snart och äta gott gott vi får nämligen svampsoppa nomnom :3 och sen får vi grillat majs, stekt kött och klyftpotatis och sen till efterrätt får vi tårta och kaffe/mjöd/saft/ vatten! :D hihi blev just anfallen av en majs bit den skööt mig i halsen :s mh men ikväll om jag får för mamma så ska jag ut med Iselinn, Johanna, Angelina och Hanna vi kommer mest att vara ute på byet men jaa nu vet jag inte vad jag ska skriva kommer väl några inlägg till ikväll :)
CYA!
Lördag (:
Hejsaan!
Igår va jag ju på disco,, DE SÖÖG BROTAALT! seriiöst det var otrooligt trååkit hände ju ingeet däär och alla killar var typ otrooligt korta och det var som ett barnkalas! ångrar mig otrooligt mycket att jag inte for på sursik istället.. alla på facebook har skrivit att discot ( sursik disco ) var helt kul och att det var kulast på länge och blablabla känns som att jag har missat nått stort nu bara för att jag åkte på Oxhamns istället .. men jaa de e ju löördag nudå och inget kommer att hända typ måste vara hemma för att mamma firar sin morsdag idag för imorgon ska vi till mormor och farmor så denna helg har varit otrooligt trååkit så de finns inget att säga mer ..
CYA!
Igår va jag ju på disco,, DE SÖÖG BROTAALT! seriiöst det var otrooligt trååkit hände ju ingeet däär och alla killar var typ otrooligt korta och det var som ett barnkalas! ångrar mig otrooligt mycket att jag inte for på sursik istället.. alla på facebook har skrivit att discot ( sursik disco ) var helt kul och att det var kulast på länge och blablabla känns som att jag har missat nått stort nu bara för att jag åkte på Oxhamns istället .. men jaa de e ju löördag nudå och inget kommer att hända typ måste vara hemma för att mamma firar sin morsdag idag för imorgon ska vi till mormor och farmor så denna helg har varit otrooligt trååkit så de finns inget att säga mer ..
CYA!
5 maj 2011
Torsdag :__
Halloisan ^^
Idag har det varit en lååång dag rätt så trååkigt också .. men i alla fall så i skolan första timmen hadee vi data och vi skulle skriva en sommar dikt eller en helt vanlig dikt skrev ganska mkt för när jag har kommit på vad jag ska skriva och börjat så kan jag inte sluta att skriva men jag blev i alla fall färdig halv 10 och sen fick man göra vad man ville så jag for på fb men det va rätt så dött där,, inte så konstigt alla var ju i skolan hahah,, sen så hade vi BiGe vi läst i boken och fick reda på att vi skulle ha prov snart så vi gick i genom sidor som vi skulle läsa,, sen hade vi musik förra gången spelade vår rad gitarr så det var andra radens tur att spela så vi fick åka i ett annat rum och läsa det var tråkit men vi sjungde också nå lite :P sen hade vi matte vi ska nämligen ha matte prov imorgon ;s får hoppas att det går bra då ^^ sen hade vi slöjd ( flickorna ) min kniv e typ klar nu ^^ och sen for vi hem :"D mina syrror kom hit så jag bakade chokladbollar hihi ^^ sen åkte jag på träningar det va roligt som vanligt ^^ har match på torsdag skulle ha på tisdag men dom vi skulle spela mot flyttade det till torsdag men det var ändå rätt så bra för nu hinner vi öva lite till ^^ vi talade också om piteå och allt sånt,, haha dom sa att jag skulle få en rosa målvakts tröjja ^^ hoppas jag får de då ^^ men jag tror också att dom skojjade men det skulle ju vara sött med en puma rosa tröjja :"D gillar rosa så ;) Men jaa fredag imorgon då ^^ ska väl ändå gå på Oxhamns discot :/ helgen kommer suuga fett kommer inte hinna träffa älsklingen nå :/ för på lördag har mamma sin morsdag som igentligen ska va på söndag men då ska vi åka till mormor och farmors .. men jag ska väl inte skriva nå mer.
CYA!
Idag har det varit en lååång dag rätt så trååkigt också .. men i alla fall så i skolan första timmen hadee vi data och vi skulle skriva en sommar dikt eller en helt vanlig dikt skrev ganska mkt för när jag har kommit på vad jag ska skriva och börjat så kan jag inte sluta att skriva men jag blev i alla fall färdig halv 10 och sen fick man göra vad man ville så jag for på fb men det va rätt så dött där,, inte så konstigt alla var ju i skolan hahah,, sen så hade vi BiGe vi läst i boken och fick reda på att vi skulle ha prov snart så vi gick i genom sidor som vi skulle läsa,, sen hade vi musik förra gången spelade vår rad gitarr så det var andra radens tur att spela så vi fick åka i ett annat rum och läsa det var tråkit men vi sjungde också nå lite :P sen hade vi matte vi ska nämligen ha matte prov imorgon ;s får hoppas att det går bra då ^^ sen hade vi slöjd ( flickorna ) min kniv e typ klar nu ^^ och sen for vi hem :"D mina syrror kom hit så jag bakade chokladbollar hihi ^^ sen åkte jag på träningar det va roligt som vanligt ^^ har match på torsdag skulle ha på tisdag men dom vi skulle spela mot flyttade det till torsdag men det var ändå rätt så bra för nu hinner vi öva lite till ^^ vi talade också om piteå och allt sånt,, haha dom sa att jag skulle få en rosa målvakts tröjja ^^ hoppas jag får de då ^^ men jag tror också att dom skojjade men det skulle ju vara sött med en puma rosa tröjja :"D gillar rosa så ;) Men jaa fredag imorgon då ^^ ska väl ändå gå på Oxhamns discot :/ helgen kommer suuga fett kommer inte hinna träffa älsklingen nå :/ för på lördag har mamma sin morsdag som igentligen ska va på söndag men då ska vi åka till mormor och farmors .. men jag ska väl inte skriva nå mer.
CYA!
3 maj 2011
Ingen rubrik
Hejsan!
Idag e de tisdag dom bästa skoldagarna och förståss fredag! :"D men i alla fall i skolan första timmen hade vi fysik vi blev klar med boken så bajbaj fysik boken ^^ sen nästa timmen hade vi gymnastik vi spelade fyramål,, alltså herriguud menaade gå fram till några i klassen och ge dom stryk blev så jävla irriterad på dom! att dom inte ens kan förstå att det bara är en lek och inte på liv och död! mh men vi förlorade ju men vi hade ändå roligt på gymppan! :D sen hade vi finska den timmen gick otroligt fort vi skulle göra några blad som vi sen ska ha att läsa på till finska provet ( som jag hoppas kommer att gå bra! ) :) sen hade vi bildkonst vi fortsatte med det som vil höll på nämligen några blommor som vi ska sätta upp på fönstre som dekuration till sommaren! Idag när jag kom hem räknade mamma skoldagarna och om hon räknade rätt så är det bara 20 dagar kvar,, längtar otroooligt mycket att fö börja i högstadiet! :"D tänckte också åka till Angelinas och se på film med några andra kompisar men då skulle jag ha måsta cykla dit och jag är så otroligt trött så jag skulle inte haft orken att cykla dit,, och imorgon har vi som fotbolls träning att åka till Purmo och se när vår tränare ska ha match vi ska nämligen se på dom som spelar så vi ser hur dom gör och så att vi lär oss och jag ska titta på målvakten så de kommer att vara lätt att hitta henne då! ^^ Jaa,, just nu lyssnar jag på musik och är på Facebook händer inte så mycket där och vet inte om jag tänker va på datorn så länge till vi får se hur länge jag orkar! ^^ och imorgon börjar vi 8 ; / men sen e de bara 2 dagar kvar till helgen! :D och jag har ett stoort problem jag vet inte vad jag ska åka på för disco dom har nämligen 2 discon som jag jätte gärna vill åka på men de är ett svår beslut för mig att välja .. men de löser sig hoppas jag om inte lämnar jag väl hemma och titta på film och sitta framför datan ^^ jag har ju klippt mig men det var en stund sen hihi ^^ men nu ska jag inte skriva nå mera,,
Idag e de tisdag dom bästa skoldagarna och förståss fredag! :"D men i alla fall i skolan första timmen hade vi fysik vi blev klar med boken så bajbaj fysik boken ^^ sen nästa timmen hade vi gymnastik vi spelade fyramål,, alltså herriguud menaade gå fram till några i klassen och ge dom stryk blev så jävla irriterad på dom! att dom inte ens kan förstå att det bara är en lek och inte på liv och död! mh men vi förlorade ju men vi hade ändå roligt på gymppan! :D sen hade vi finska den timmen gick otroligt fort vi skulle göra några blad som vi sen ska ha att läsa på till finska provet ( som jag hoppas kommer att gå bra! ) :) sen hade vi bildkonst vi fortsatte med det som vil höll på nämligen några blommor som vi ska sätta upp på fönstre som dekuration till sommaren! Idag när jag kom hem räknade mamma skoldagarna och om hon räknade rätt så är det bara 20 dagar kvar,, längtar otroooligt mycket att fö börja i högstadiet! :"D tänckte också åka till Angelinas och se på film med några andra kompisar men då skulle jag ha måsta cykla dit och jag är så otroligt trött så jag skulle inte haft orken att cykla dit,, och imorgon har vi som fotbolls träning att åka till Purmo och se när vår tränare ska ha match vi ska nämligen se på dom som spelar så vi ser hur dom gör och så att vi lär oss och jag ska titta på målvakten så de kommer att vara lätt att hitta henne då! ^^ Jaa,, just nu lyssnar jag på musik och är på Facebook händer inte så mycket där och vet inte om jag tänker va på datorn så länge till vi får se hur länge jag orkar! ^^ och imorgon börjar vi 8 ; / men sen e de bara 2 dagar kvar till helgen! :D och jag har ett stoort problem jag vet inte vad jag ska åka på för disco dom har nämligen 2 discon som jag jätte gärna vill åka på men de är ett svår beslut för mig att välja .. men de löser sig hoppas jag om inte lämnar jag väl hemma och titta på film och sitta framför datan ^^ jag har ju klippt mig men det var en stund sen hihi ^^ men nu ska jag inte skriva nå mera,,
CYA!
1 maj 2011
Söndag :s
Heejsan!
Igåår var Johanna och Iselinn vid mitt vi söökte efter klääder som jag ska ha på Oxhamns disco som e på fredag dom hittade rätt så många kläder som jag skulle kunna ha men det är fram till mig nu vad jag ska ta ^^ mh sen åkte vi till skolan gjorde typ inget där :P sen så kom Jooe på att jag skulle sova över hos henne så jag ringde min mamma och frågade och såklart fick jag sova :D sen ringde Isy också och frågade och hon fick också :D sen cyklade vi hem till mitt och packa sakerna som jag skulle ha med och sen cyklade vi till Isys men jag och Jou stannade en bit från hennes för vi ringde typ till angelina och frågade om hon också ville sova och hon fick också! :D sen cyklade vi mot Jooes och sen stannade vi och väntade på Angelina sen cyklade vi hem till Joes då ^^ först tittade vi på hockey eller de va mest jag typ ^^ men sen så åkte vi ut och grilla korv :s tycker int om korv men jag åt ändå de e ju lite otrevligt att inte äta när dom har gjort i årdning brasan å sånt :P mh sen åkte vi inn och titta på film vi såg på filmen crash den va inte bra :__ men sen somnade jag direkt för jag var otroligt trött. Sen på morgonen så hade Isy lakt på väckning klockan 9 för hon skulle åka bort nån stans :P sådå åkte vi upp och jaa vi hjälpte Joes lillasyster med ballongerna hon skulle och fira 1 majkalas så ^^ sen tittade vi på film minns inte vad den hette men jag och angelina åkte i alla fall hem efter det :P sen en 5 tiden åkte jag till Hannas villa och fira 1 maj med Hanna, Isy, Joe och Angelina de va helt okej :) orkar inte skriva vad vi gjorde måste ändå gå nu snart för ska till skolan imorgon och jag har inte hunnit duscha mig ännu :P och imorgon är det sötisen och min 1 månads dag :") <3 men nu ska jag börja avsluta!
Hejdåå och Godnatt! <3
Igåår var Johanna och Iselinn vid mitt vi söökte efter klääder som jag ska ha på Oxhamns disco som e på fredag dom hittade rätt så många kläder som jag skulle kunna ha men det är fram till mig nu vad jag ska ta ^^ mh sen åkte vi till skolan gjorde typ inget där :P sen så kom Jooe på att jag skulle sova över hos henne så jag ringde min mamma och frågade och såklart fick jag sova :D sen ringde Isy också och frågade och hon fick också :D sen cyklade vi hem till mitt och packa sakerna som jag skulle ha med och sen cyklade vi till Isys men jag och Jou stannade en bit från hennes för vi ringde typ till angelina och frågade om hon också ville sova och hon fick också! :D sen cyklade vi mot Jooes och sen stannade vi och väntade på Angelina sen cyklade vi hem till Joes då ^^ först tittade vi på hockey eller de va mest jag typ ^^ men sen så åkte vi ut och grilla korv :s tycker int om korv men jag åt ändå de e ju lite otrevligt att inte äta när dom har gjort i årdning brasan å sånt :P mh sen åkte vi inn och titta på film vi såg på filmen crash den va inte bra :__ men sen somnade jag direkt för jag var otroligt trött. Sen på morgonen så hade Isy lakt på väckning klockan 9 för hon skulle åka bort nån stans :P sådå åkte vi upp och jaa vi hjälpte Joes lillasyster med ballongerna hon skulle och fira 1 majkalas så ^^ sen tittade vi på film minns inte vad den hette men jag och angelina åkte i alla fall hem efter det :P sen en 5 tiden åkte jag till Hannas villa och fira 1 maj med Hanna, Isy, Joe och Angelina de va helt okej :) orkar inte skriva vad vi gjorde måste ändå gå nu snart för ska till skolan imorgon och jag har inte hunnit duscha mig ännu :P och imorgon är det sötisen och min 1 månads dag :") <3 men nu ska jag börja avsluta!
Hejdåå och Godnatt! <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
