Har haft en jätte mysig kväll med Johanna, har tittat på film och ätit gott och imorgon skolan.. vill inte dit har ingen lust, allt kommer att kännas så fel, det gör det redan men ändå, kan inte sluta tänka på dig, går bara inte trodde jag hade kommit över dig men nej de har jag inte.. saknar dig enormt om du bara visste..4 dec. 2011
Har haft en jätte mysig kväll med Johanna, har tittat på film och ätit gott och imorgon skolan.. vill inte dit har ingen lust, allt kommer att kännas så fel, det gör det redan men ändå, kan inte sluta tänka på dig, går bara inte trodde jag hade kommit över dig men nej de har jag inte.. saknar dig enormt om du bara visste..Disney borde göra en prinsessa utan hår, så att små tjejer med cancer kan känna sig fina.
Har nördat " Awkward " hela dagen mihih släng på MTV och se den den e bra! föstår inte allt dom säger finsk text -.- men ändå den e så bra! pratarr med Joe i telefonen nu också hon kanske kommer hit (; ska springa och slänga på mig nå kläder och smätt på lite smink, btw mamma har lagt bebis saker i tvätt maskinen och nalle björnar i tvätt maskinen! o:
![]() |
oho
Söndag nudå ;s imr skolan -.-" nåja vet int va jag ska göra ikv, moahah har int nå mkt ti sej, va ti Joes igår med hon å Angelina såg på " Hur många lingons finns det i världen " igen (; men den va no bra andra gången å ^^ drack glögg och åt pepparkakor och jag å Angelina tog ego bilder med Joes webcam hahah snögg vart vi (; jaja ska se vidari på Finias och Ferb nudå (: konstigt att varje gång jag bloggar kommer det på tv o:
bara för att jag å papa ser på HAlv åtta hos Kaj (;
3 dec. 2011
Finias och Ferb
Isy åkte hem får nå minut, timme sedan ): bajs jaja men vi har iallafall haft kul fasten vi var otroligt trötta eller jag var de x) nåja såg på " Hur många lingon finns det i världen? " den e så otroligt fin! har ni inte sett den så ska ni absolut se den! ♥ nåja får se vad som händer i kväll då ni kan ju slå en signal ^^ nu just har jag inget att skriva om så jaaa (: kollar på Finias och Ferb och så (; btw de va skit att Moa åkte ut igår! seriöst tyckte att det skulle va hon och Robin i finalen inte Robin och Amanda ): nåja Moa e ändå bäst! ♥
låten e så otroligt fin! ♥
tröttigaflikkor.
Sitter här med Isy nu, trött e vi, hon kommer snart att somna i min famn tror jag o: jaja jätte rolig kväll med tjejerna vid Jennies! (: skrattade nå otroligt och vackra presenter fick hon ännu till o: avis vill också fylla år ^^ tittade också på en film, minns inte vad den hette så ja (:(:(: ahoh ska surfa vidare nudå hahaha (: 2 dec. 2011
träningar (:
snabbt inlägg igen, hoppar på cykeln om nå minuter och cyklar iväg till träningarna de va en stund sen jag var på dom, sen ikväll åker jag ju på kalas till en vän (: efter det kommer troligen nå människor hit (; jaja men skolan var helt ok, långtråkigt var de men nåja helg! <3 hoppar iväg nu! ha en bra helg <3
efter som att jag är på mammas sida så kommer det en söt och gammal bild på jag och syrran, visst är vi lik varandra? (;
efter som att jag är på mammas sida så kommer det en söt och gammal bild på jag och syrran, visst är vi lik varandra? (;
1 dec. 2011
kort inlägg
kommer ett kort och snabbt inlägg nudå!
skolan var helt ok, skrinnade ;s och de va kallt! o: jaja hade bk också haha när jag lämnade upp min bildkonst mapp så lärarn ba " jaha så du ritar petssons katt" haha aw,
ska till staden med Isy snart ska hitta nå smått till en vän som ska ha fest imorgon mihih ^^
har vunnit också i nå lotteri, fammo skrev mitt namn och jag vann, en filt, nå kaffe filter å nå annat som jag inte kommer på (: jaja ska slänga i mig nått nu och sen blir de att åka iväg till staden! kommer troligen inte nå fler inlägg ska öva på religions förhör som vi har imorgon ;s
och de e ju 1 december också o: jaja.
haha vill faktist ha allt iår! fick inte det förra året så vi får hoppas på de nu då (:
skolan var helt ok, skrinnade ;s och de va kallt! o: jaja hade bk också haha när jag lämnade upp min bildkonst mapp så lärarn ba " jaha så du ritar petssons katt" haha aw,
ska till staden med Isy snart ska hitta nå smått till en vän som ska ha fest imorgon mihih ^^
har vunnit också i nå lotteri, fammo skrev mitt namn och jag vann, en filt, nå kaffe filter å nå annat som jag inte kommer på (: jaja ska slänga i mig nått nu och sen blir de att åka iväg till staden! kommer troligen inte nå fler inlägg ska öva på religions förhör som vi har imorgon ;s
och de e ju 1 december också o: jaja.
haha vill faktist ha allt iår! fick inte det förra året så vi får hoppas på de nu då (:
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


