6 juli 2012

Angelinas och soova

Ska börja packa nuu, ska sova hos angelinas med isy, anton och angelina själv kanske Johanna? ja vet inte för hon ska och paddla genom esse å o:
duktig chey! mh men vi ska iaf sova på deras terass/balkong eller vad det nu är hah ja, så detta blir antagligen mitt sista inlägg om jag inte slänger in några före jag åker dit (:
pushej!

slår stort med snedlugg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar