Ska börja packa nuu, ska sova hos angelinas med isy, anton och angelina själv kanske Johanna? ja vet inte för hon ska och paddla genom esse å o:
duktig chey! mh men vi ska iaf sova på deras terass/balkong eller vad det nu är hah ja, så detta blir antagligen mitt sista inlägg om jag inte slänger in några före jag åker dit (:
pushej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar