7 juli 2012

Bloggen har varit orörd hela dagen som ni kanske märkte.
Sov ju vid Angelinas igår de var kokhett när vi vaknade o: ussfyblä.
Sen har jag bara sovit idag och sen på kvällen åkte jag,hanna,anton,angelina och isy till öessi,
dom hade nå konstig saker där men ja, de börjaded regna ):
Tror bloggen kommer vara orörd imorgon också eftersom att dom har lovat åska så kommer antagligen inte blogga nå då, men ni överlever säkert (::
jjajajajaj.


Bara för att jag saknar johanna och för att hon påminner mig om apan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar